Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار آستارا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: از امروز تفکیک زباله از مبدا با همکاری پنج مربی شرکت امیران پاک ایرانیان به خانواده ها آموزش داده می شود و به ۱۰ هزار خانوار مشارکت کننده،  ۴۰ هزار ماسک به منظور پیشگیری از کرونا و کیسه های زباله توزیع می شود.

جواد معیتی بیان کرد: حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، کاهش حجم زباله‌، اشتغالزایی و ارتقاء فرهنگ نظافت شهری از هدف های این طرح است و آستارا در اجرای طرح تفکیک زباله جزو شهرهای برتر گیلان است و روزانه حدود ۱۰۰ تن زباله در شهرستان آستارا تولید و در نزدیک ساحل خزر دفن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی برگزیدگان مسابقه سردار دل ها

مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا (ع) آستارا گفت: ظرف یک ماه گذشته به دبیرخانه مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها ۴۲ اثر از آستارا، اهواز، خرمشهر، سوادکوه، اردبیل، اراک، کرمان، اصفهان، یزد، مشهد، تهران، ساوجبلاغ، رودبار، سیرجان، خراسان جنوبی، محمودآباد، کردستان و کرمانشاه ارسال شده بود.

قربانعلی عاطفی افزود: آثار نیلوفر حسن زاده از اردبیل، علیرضا پراندام از سوادکوه مازندران و ویدا عظیمی از مشهد مقدس به عنوان سه اثر برتر شاخته شد و هدایای نقدی آنها به حساب های اعلامی واریز شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المنهدس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا مدیریت پسماند دفع زباله مدیریت شهری قاسم سلیمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مدیریت پسماند دفع زباله آستارا مدیریت پسماند دفع زباله مدیریت شهری قاسم سلیمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس

محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مسئله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای داشته چراکه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید

قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید

واحدیان، برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماند‌ها به‌صورت چهره‌به‌چهره را دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

واحدیان، ارتقای نشاط اجتماعی را یکی از ویژه‌برنامه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراکز عمومی همچون پارک، معابر و خیابان‌های اصلی برای به ارمغان آوردن نشاط اجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی، تئاتر و سرود خیابانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند