Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رشت گفت: نبود مدیریت یکپارچه شهری در رشت اجرای پروره های عمرانی را به تاخیر انداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در حاشیه بازدید از محله فخب رشت با تاکید بر اینکه آسفالت کوچه‌ها و معابر محلات محروم در اولویت قرار دارد، اظهارکرد: معضل فاضلاب، کمبود فضای سبز و آسفالت کوچه‌ها و معابر از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که محلات کم برخوردار با آن دست پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد فضای سبز در محلات کم‌برخورداری مانند فخب بر اساس طرح تفصیلی را از برنامه‌های مهم شهرداری دانست و تصریح کرد: محله فخب حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و وجود فضای سبز مناسب از جمله ضروریات این منطقه محسوب می‌شود.

احمدی گفت: شهر رشت بر اساس سرشماری سال ۹۵ حدود ۶۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که میزان فعلی آن نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود بنابراین فرآیند اجرای خدمات شهری در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از تدوین یک برنامه مدون در خصوص آسفالت کوچه‌ها و معابر توسط شهرداری خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات محلات کم‌برخوردار کارگروهی شکل داده می‌شود تا به موجب آن فرآیند انجام اقدامات هم تسریع شود.

شهردار رشت با بیان اینکه برای ترمیم آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر به ویژه محلات کم‌برخوردار پیگیری لازم صورت گرفته، افزود: برای رفع مشکل فاضلاب هم امیدواریم عزمی جدی در کل استان گیلان شکل گیرد.

وی نبود مدیریت جامع یکپارچه شهری را از جمله دلایل کندی کار در برخی پروژه‌ها اعلام و اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی بین دستگاه‌ها، مدیران شهری هم بتوانند با اختیارات بیشتر و در زمان کوتاه‌تری خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهند.

کد خبر 467228

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار رشت مدیریت واحد شهری مديريت يكپارچه شهري آسفالت شهرداري رشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسفالت کوچه ها و معابر محلات کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت

متقاضیانی که در دی ماه ۱۴۰۲ با موعد تحویل زمستان خودروی ساینا s تیپ da ثبت نام کرده اند همچنان در انتظار تحویل خودرو مانده اند.

شهروند خبرنگار ما با ابراز نارضایتی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و عرض ادب؛ با اینکه بیش از ۱۰۰ روز از ثبت نام ساینا s تیپ da تاریخ هفتم دی ماه در سامانه یکپارچه می‌گذرد و سامانه یکپارچه اسامی را برای شرکت سایپا ارسال کرده در حالیکه موعود تحویل زمستان ۱۴۰۲ بوده، اما شرکت سایپا اعلام می‌کند که ظرفیت ثبت نامی در سامانه یکپارچه بیش از ظرفیت است و به احتمال زیاد به شما خودرویی تعلق نمی‌گیرد و می‌توانید از سامانه یکپارچه شکایت کنید لطفا پیگیری کنید.

منبع: سعید نیک سرشت - شهروند خبرنگار

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان