Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای شهرستان بیجار با تاکید بر رفع مشکلات مردم اظهار داشت: تمام ثانیه‌های حضور در مجلس مهم و ارزشمند است و باید با تمام توان در راستای پیشرفت شهرستان اقدام کرد و به رفع مشکلات مردم پرداخت.

وی به حضور خود در کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد و افزود: در کمیسیون اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد و با تمام توان سعی می‌شود تا جایگاه شهرستان بیجار را ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندیان در ادامه سخنان خود به ظرفیت‌های معدنی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیجار معدن خیز است و تعداد ۲۰ واحد معدنی از جمله سنگ آهن، سرب، خاک رس و گچ در این شهرستان فعال است که با برنامه ریزی درست می‌توانیم ظرفیت اشتغال زایی در این حوزه را بالا ببریم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث زنجیره فولاد را از روز اول در بیانیه خود مطرح کردم و قول پیگیری این موضوع را داده بودم و پس از حضور در مجلس نیز با طرح سوال از وزیر این مهم در دستور کار قرار گرفت و تلاش‌ها در این راستا ادامه خواهد داشت.

زندیان افزود: در جلسه کمیسیون که با حضور وزیر صمت برگزار شد این موضوع دوباره مطرح شد و در این جلسه وزیر صمت اذعان کرد که برخی از پروژه‌های زنجیره فولاد جانمایی خوبی نداشته است و با ارائه مستندات کافی قرار بر کارشناسی مجدد صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بیجار ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی وجود دارد و انتظار می‌رود با ایجاد طرح‌های صنعتی و معدنی از جمله زنجیره فولاد زمینه اشتغالزایی بیشتر برای جوانان این دیار فراهم شود.

زندیان در بخشی دیگر از سخنان خود به چابک سازی شهرداری‌ها و ساماندهی نیروی انسانی در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: نباید در این مسیر نیروهای غیر متخصص به شهرداری‌ها تحمیل شود.

وی همچنین به اهمیت توسعه فضای شهری بیجار اشاره کرد و گفت: باید به توسعه فضای شهری کمک کنیم تا هزینه مسکن در این شهرستان نجومی نباشد و قیمت‌ها کاهش یابد.

کد خبر 5117120

منبع: مهر

کلیدواژه: بیجار اشتغال معادن قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم گرگان شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علیرضا حسینی در بازدید از کارگاه‌های تولیدی فعال شهرستان نیر به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های غیرفعال شهرستان هم در حال فعال شدن هستند و امسال تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق شعار سال، وارد چرخه تولید شوند.
وی به تلاش‌ها برای جلوگیری از خام فروشی در معادن نیز اشاره کرد وافزود: از ۲۶ معدن موجود در این شهرستان ۱۵ معدن فعال است و در سال گذشته ۲ معدن تولید گچ و اسفنج آهنی هم به آنها اضافه شد و این معادن باید از خام فروشی خارج شده و کارخانه‌های فرآوری و جانبی خود را دایر کنند.
فرماندار نیر گفت: ۶۰ درصد شن و ماسه استان اردبیل از معادن شن و ماسه شهرستان نیر استحصال می‌شود و در راستای ایجاد اشتفال با استفاده از این ظرفیت موجود، افزایش تولیدات کارگاه‌ها و کارخانه‌ها با ارائه تسهیلات و تقویت آورده‌های شخصی را در دستور کار قرار داده ایم.

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای