Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان از امکان حضور موریبا، هافبک بااستعداد لاماسیا در لیست بارسلونا برای بازی با گرانادا خبر داد.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با گرانادا در هفته 18 لالیگا حاضر شد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

بازی فردا سخت خواهد بود چون گرانادا عالی بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید کاملاً متمرکز باشیم و در بهترین فرم خود ظاهر شویم تا بازی را ببریم. ما نمی توانیم به نتیجه ای که در سن مامس کسب کردیم اعتماد کنیم. گرانادا رقیب دیگری است و در استادیوم دیگری نیز بازی می کنیم. باید در سطح خوبی باشیم، متواضع باشیم، کارها را درست انجام دهیم، متمرکز باشیم و در زمین شخصیت خود را نشان دهیم. مهم ترین چیز برای ما این است که بازی به بازی پیش برویم. نتایج اخیر نشانه ای برای ما و همچنین رقیبانمان است، نشانه این که ما می توانیم برای لیگ بجنگیم. بازیکنان تحت فشار زیادی هستند چون ما دیگر نمی توانیم ببازیم.

حضور پدری در یورو؟ این تصمیم بر عهده من نیست. ما می توانیم نکات مثبت زیادی را در مورد پدری بگوییم. هیچ کسی انتظار نداشت که پسری به سن او در تقریباً تمام بازی ها به میدان برود. او لایق چنین چیزی است. چیز خاصی در مورد پدری وجود دارد. مطمئن هستم که او به رشد و پیشرفتش ادامه خواهد داد. پدری باید سخت تلاش کند و در همین مسیر ادامه دهد.

کورنیا؟ آن ها شایسته شکست دادن اتلتیکو مادریدی بودند که با تیمی قدرتمند به میدان رفته بود. اگر روزت نباشد، هر چیزی ممکن است رخ دهد.  

با جدایی آلنیا، ما به یک بازیکن نیاز داریم. موریبا ممکن است برای بازی فردا وارد لیست تیم شود، او پیش فصل را با ما بود و در روزهای اخیر نیز با ما تمرین کرده است. ما به چند بازیکن گفتیم که فکر می کنیم بهتر است به تیم هایی بروند که در آن ها فرصت بازی داشته باشند. تصمیم نهایی به عهده خود بازیکن است. بازیکنان جوان باید بازی کنند و این موضوع در بارسلونا پیچیده است.

دمبله؟ مهم ترین چیز شرایط جسمانی بازیکن است. ما می دانیم که او در زمینه مصدومیت ها بدشانس بوده است. پیچیده است. ما می دانیم که او سطح بالایی دارد اما چیزی که مهم است این است که شرایط جسمانی خوبی داشته باشد. امیدواریم او به همین شکل ادامه دهد. دمبله در حال حاضر خوب، با اعتماد به نفس و خوشحال است. او در نبردها و دریبل زنی قابلیت بالایی دارد و در دو جناحین قادر به بازی است. او با لئو مسی، گریزمان و ترینکائو فرق دارد. امیدواریم به همین فرم ادامه دهد تا بتواند در بازی های بیشتری بازی کند.

مسی واقعاً تمرین کردن و بازی کردن را دوست دارد، او یک برنده است. او وقتی خوشحال نیست و همچنین وقتی بابت نتایج تیم یا عملکرد فردی اش خوشحال است، احساس خود را بروز می دهد. او بیشترین تلاش خود را برای این تیم می کند.

نقل و انتقالات؟ در بازه کوتاه مدت این مهم است که پیشرفت کنیم. نیاز داریم که در بعضی پست ها رقابت بیشتری داشته باشیم و تاثیرگذاری مان بیشتر شود. چندین دلیل برای خرید بازیکن وجود دارد اما من به شرایط باشگاه احترام می گذارم. اگر در حال حاضر خرید بازیکن ممکن نیست، ما صبر خواهیم کرد.

اومتیتی یا مینگزا؟ لنگلت محروم است پس باید ببینیم که چه کسی از بین این دو نفر فیکس می شود. هر چند اومتیتی برای مدتی طولانی مصدوم بوده است و ریتم خود را از دست داده است.

 همچنین بخوانید:

بارسلونا و رئال مادرید حریفان خود را در کوپا دل ری شناختند

ممفیس دیپای: در لیون خوشحالم و ممکن است تا پایان فصل در این تیم بمانم

بارسلونا در سالی که گذشت؛ تلخ ترین فصل قرن

 

اخبار داغ 

علی کریمی در اینستاگرام: مهدی مهدوی کیا ممنون كه كنار ما هستی؛ در اصل شما رئیسی مانور مدیرعامل یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به اسم شرکت در انتخابات! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله سپ بلاتر در بیمارستان بستری شد پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا را برگزار کنند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب ۱۲۰ دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کردند و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند برابر این تیم به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند و بسیاری معتقد هستند که شاید خستگی این بازی تاثیر مستقیمی روی دیدار مقابل بارسلونا داشته باشد.

با این حال، نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که بازیکنان رئال مادرید هیچ اهمیتی برای خستگی‌ای که پس از بازی برابر منچسترسیتی در آنها وجود دارد قائل نیستند و انگیزه بسیار بالایی برای شکست دادن بارسلونا در بازی روز یکشنبه در خانه دارند و کاملا برای این دیدار آماده هستند.

در صورتی که رئال بتواند در این بازی برابر بارسلونا به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها در صدر با تیم رقیب به یازده امتیاز خواهد رسید و این در حالی است که تنها شش هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس