Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید جواد حسینی ۱۸ دیماه در نشست هم اندیشی معاون اول رییس جمهوری ‌با جمعی از خیران، فعالان اقتصادی، احزاب و سمن‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود اهمیت آموزش مجازی هم‌اینک ۳۰ درصد دانش آموزان یعنی حدود پنج میلیون دانش‌آموز از وسایل هوشمند آموزش بی‌بهره هستند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهارکرد: طرح هدایت که به تازگی راه اندازی شده طرحی است که در آن وسایل کمک آموزشی از جمله تبلت به دانش آموزان توسط خیرین اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تا کنون در این طرح توانسته‌ایم ۱۳۵ هزار تبلت برای دانش‌آموزان فراهم کنیم که امروز ۵۰۰۰ تبلت به دانش آموزان سیستان و بلوجستان اهدا می‌شود.

حسینی گفت: با توجه به شرایط کرونا و تاثیر آن بر روند آموزش سبب شده تا آموزش به صورت مجازی در حال پیگیری باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانش آموز کرونا آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان

موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری