Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های شهرداری گرگان و آویژه صنعت مشهد در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهرداری گرگان با پیروزی 87 بر 78 مقابل نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرد.

شهرداری گرگان بازی را بهتر شروع کرد و 15 بر 8 از تیم نفت پیش بود، اما نفتی‌ها با پرتاب‌های 3 امتیازی موفق خود، جریان بازی را در دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگان در ادامه به بازی برگشت و 25 بر 19 برنده شد.

شهرداری قزوین مغلوب اکسون شد

بازی در کوارتر دوم پایاپای بود و نتیجه آن 21 بر 18 به سود نفت ثبت شد تا دو تیم در امتیاز 43 بر 40 به نفع شهرداری در نیمه نخست به رختکن بروند.

آرن داوودی، گارد رأس باتجربه تیم نفت در اوایل کوارتر سوم با انجام خطای پنجم، مجبور به ترک زمین شد. چهار فوله بودن رسول مظفری هم دست حماد سامری، سرمربی تیم نفت را تا حدودی بسته بود. با این حال، نتیجه این کوارتر  20 بر 19 به سود شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم شهرداری بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در کوارتر چهارم نفت حریف شهرداری گرگان نشد و بازی خوب محمد جمشیدی، ملی‌پوش نماینده گرگان نتیجه را 25 بر 18 به سود این تیم و در مجموع، 87 بر 78 به سود شهرداری گرگان رقم زد.

در ادامه دیدارهای هفته هفتم، دو تیم مشهدی پدافند هوایی و آویژه صنعت پارسا در مشهد به مصاف هم رفتند که آویژه صنعت 95 بر 78 برنده شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال ایران بسکتبال بسکتبال ایران شهرداری گرگان آویژه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال طبیعت تهران به عنوان آخرین تیم، راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۲) تیم طبیعت تهران موفق شد با پیروزی مقابل نفت آبادان، به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

در این دیدار که به میزبانی تیم طبیعت تهران و در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، شاگردان مهران شاهین‌طبع موفق شدند با نتیجه ۸۱ - ۷۵ شاگردان حماد سامری در نفت را شکست داده و ۳ - ۲ سری را به سود خود پایان دهند.

به این ترتیب حامد حدادی و یارانش به واسطه شکست ۳ - ۲، نتوانستند راهی دور بعد مسابقات شوند و اسطوره بسکتبال ایران که پس از سال‌ها به لیگ ایران برگشته بود، در رساندن تیم شهر خود به مرحله نیمه‌نهایی ناکام ماند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۲ - ۲۰ طبیعت تهران

کوارتر دوم: ۲۵ - ۱۹ طبیعت تهران

کوارتر سوم: ۱۵ - ۱۳ طبیعت تهران

کوارتر چهارم: ۱۹ - ۲۳ نفت آبادان 

در انتهای این دیدار، «جردن استیونس» ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران با کسب ۳۰ امتیاز، بهترین بازیکن زمین شد و نقش پررنگی در پیروزی تیم خود داشت و ستاره زمین شد.

طبیعت با این پیروزی، به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد تا حریف تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان شود.

نخستین بازی ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران، ۸ اردیبهشت به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه