Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:15:32 GMT

رکورد جهانی اسکات توسط بانوی تبریزی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۴۸۰۴

رکورد جهانی اسکات توسط بانوی تبریزی ثبت شد

گروه استانها-گیتی موسوی، بانوی رکورددار تبریزی، رکورد جهانی اسکات را بهبود بخشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، گیتی موسوی، قوی‌ترین زن ایران  توانست دو رکورد جدید ملی را با حضور جمعی از مسئولین و رسانه‌های استان و همچنین نماینده ثبت رکوردهای فدراسیون ورزش‌های همگانی، در باشگاه ورزشی اسپا در تبریز به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ثبت رکوردهای فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه گیتی موسوی درخواست ثبت دو رکورد را از فدراسیون داشتند، گفت: وی توانست در حضور رسانه‌ها دو رکورد جدید ملی را ثبت نماید که رکورد اولش بیشترین زمان ماندن در حرکت اسکات دیوار با تحمل وزنه 275 کیلوگرمی بود که توانست مدت 1 دقیقه و 17 ثانیه و 75 صدم ثانیه این وزنه را در حرکت اسکات حفظ نمایند.

هادی رضایی ادامه داد: رکورد دوم نیز مربوط به آیتم جا به جایی لاستیک 120 کیلو گرمی در زمان یک دقیقه بود که موفق شد 11 دور جا به جایی لاستیک را در این مدت زمان داشته باشند.

وی افزود: گیتی موسوی و تمامی رکورد دارانی که در استان‌های مختلف رکوردشان به ثبت رسیده در کتابی به اسم رکوردهای ملی ایران در ابتدای سال 1400 به ثبت خواهد رسید و این کتاب در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته ثبت رکوردهای فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان تأییدیه و ثبت رکوردها را به فدراسیون ورزش‌های همگانی واگذار کرده و تنها مرجع رسمی کشور برای ثبت رکوردها فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور می‌باشد، اضافه کرد: هر شخصی از هر نقطه کشور که بخواهد رکوردی را در زمینه ورزش ثبت نماید می‌تواند درخواست مکتوبش را به هیأت ورزش‌های همگانی استان محل سکونت خویش تحویل داده و این درخواست به فدراسیون ارجاع داده می‌شود که متعاقباً شرایط و ضوابط ثبت رکورد به ایشان اعلام خواهد شد.

دختر ایرانی رکورد جهانی شنا با دست بسته را جابه‌جا کرددارنده رکورد جهانی شنا در آب‌های سرد غرق شد!وقتی بانوی تبریزی «رکورد جهانی» کشیدن تریلی را شکست

گیتی موسوی که روز گذشته در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشسته بود بعد از ثبت رکورد در جمع خبرنگاران گفت: پدرم همیشه در صحنه رکورد و در کنارم حضور پیدا می‌کرد و متأسفانه روز گذشته او را از دست دادم و اکنون به این دلیل در اینجا حضور دارم تا اعلام کنم مشکلات و اندوهی که در زندگی‌ام وجود دارد نمی‌تواند مانع پیشرفت شود و این را می دانم که پدرم نیز خواستار این امر بود.

انتهای پیام/115/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی فدراسیون ورزش های همگانی رکورد جهانی ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود