Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@09:01:21 GMT

غرق شدن یک شکارچی در تالاب مرزون آباد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۶۰۳۲

غرق شدن یک شکارچی در تالاب مرزون آباد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گزارش غرق شدن مرد ۳۲ ساله در تالاب مرزون‌آباد ساعت ٠۸:۳۲ امروز جمعه ۱۹ دی ماه به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل اعلام  شد.  
او افزود:پس از دریافت این گزارش، مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل بلافاصله تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد که در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلان نیا روشن گفت: در این حادثه متاسفانه مرد ۳۲ ساله که برای شکار با قایق داخل تالاب رفته بود، به علت واژگونی قایق و با احتمال ایست قلبی، دچار غرق‌شدگی می‌شود.

روابط عمومی اورژانس بابل افزود:این مرد حادثه‌دیده که توسط مردم حاضر در صحنه به بیرون از آب منتقل شده بود، متاسفانه فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس و کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی ثمری نداشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روابط عمومی اورژانس بابل غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت

یک نفر در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل، جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بر اساس اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، عصر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ ساعت ۱۶:۱۳ طی تماس با اورژانس و به دنبال انفجار چاه فاضلاب در یک منزل مسکونی در اردبیل، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه یک مرد ۴۶ ساله قبل از رسیدن پرسنل اورژانس، جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 739782

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ پسر جوان بر اثر واژگونی خودرو در کازرون
  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • تالاب‌های چهارمحال‌وبختیاری؛ جاذبه‌های منحصر بفرد
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق‌شدگی در استان فارس
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار