Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید وحید زمانی نیا، محافظ شهید سردار سلیمانی بود که در دی ماه سال ۹۸ و در فرودگاه بغداد به دستور یکی از جانی‌ترین انسان‌های روی زمین، رئیس جمهور امریکا به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش شریان نیوز،شهید وحید زمانی نیا، محافظ شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی بود که در دی ماه سال ۱۳۹۸ و در فرودگاه بغداد به دستور یکی از جانی‌ترین انسان‌های روی زمین، رئیس جمهور امریکا به فیض شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک شهید زمانی نیا در هفده دی ماه سال گذشته در زادگاهش شهر ری تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

همسر شهید وحید زمانی نیا در بیان خاطره‌ای مشترک از شهید زمانی نیا و شهید حاج قاسم سلیمانیاظهار داشت: شهید وحید زمانی نیا همیشه از قدرت بدنی و سلامت بدنی حاج قاسم سلیمانی تعریف می‌کردند که در عین مجروحیت و جانبازی که داشتند، بسیار انسان توانمندی بودند. شهید زمانی نیا روزی حاج قاسم سلیمانی را در حالی که ساعت ۱ بامداد بود به خانه شان رساندند، وقتی که ایشان به منزل رسیدند، تقریباً دو ساعت بعد حاج قاسم به شهید زمانی نیا تماس گرفتند و گفتند که باید دوباره به سر کار بروند چرا که برایشلن کاری پیش آمده است، شهید زمانی نیا در این زمان به من گفت که نمی‌دانم ایشان (حاج قاسم سلیمانی) چه زمانی فرصت کردند که استراحت کنند و سپس به سر کار بیایند.

حاج قاسم مانند یک جوان کار می‌کردند

همسر شهید زمانی نیا ادامه داد: حاج قاسم زمان استراحت شان بسیار کم بود و ایشان واقعاً توانمند بودند، به نظر می‌رسد چیزی جز توانایی و توانمندی که خداوند که به ایشان داده بود، نمی‌توانست این موضوع را توجیه کند، این مسئله با توجه به اینکه از حاج قاسم سلیمانی سنی هم گذاشته بود برایمان عجیب بود، ولی ایشان مانند یک جوان در میدان کار می‌کردند و زحمت می‌کشیدند.

خداروشکر می‌کنیم که شهید وحید زمانی نیا در کنار حاج قاسم شهید شد
همسر شهید وحید زمانی نیا ابراز داشت: خداروشکر می‌کنیم که شهید وحید زمانی نیا در کنار حاج قاسم سلیمانی که فردی بزرگ و تاریخی برای همه ملت‌ها هستند و به عنوان یک قهرمان ملی شناخته می‌شوند، به شهادت رسید و نام و یاد و خاطره آن‌ها همیشه در قلب ملت ایران باقی خواهد ماند.

شهید زمانی نیا جوانی دهه هفتادی و بسیار انقلابی بودند
همسر شهید زمانی نیا در پایان گفت: شهید وحید زمانی نیا یک جوان دهه هفتادی بودند، ایشان علی رغم اینکه زمان جنگ، امام و لحظات اوایل انقلاب را ندیده و نچشیده بودند، اما فردی بسیار انقلابی و پشتیبان رهبر انقلاب بودند. ایشان در وصیت نامه خودشان نیز ذکر کرده بودند که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبری باشید تا پرچم مان را به دست امام زمان (عج) بدهیم.

منبع: شریان

کلیدواژه: شهید وحید زمانی نیا حاج قاسم سلیمانی شهید زمانی نیا زمانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمیدرضا زارع بیدکی با حضور در جمع اهالی محله منگاباد مهریز از آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آزادسازی این بلوار حد فاصل میدان شهید مفتح تا امامزاده شاه صفی الدین مهریز انجام گرفته است ظرف مدت پانزده روز آینده پیمانکار مشخص و عملیات جدول گذاری آن شروع می‌شود.


وی ادامه داد: برای بهسازی میدان شهید مفتح نیاز به آزادسازی یک پلاک می‌باشد که متوجه اداره آموزش و پرورش شهرستان است که امیدواریم همکاری و همراهی لازم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • «ناآگاهی» بزرگترین تهدید سلامت روان است
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد