Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:54:00 GMT

سهمیه اندک استان گیلان در طرح مسکن محرومان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۶۸۲۱

سهمیه اندک استان گیلان در طرح مسکن محرومان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اکبرزاده صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد در فرمانداری رشت، اظهار کرد: استان گیلان در وزارت کشور جز لیست استان‌های محروم قرار ندارد و بیست و دومین استانی است که تفاهم نامه مسکن محرومان را امضا کرده است.

وی با اشاره به اینکه از مهر سال ۹۸ این قرارداد منعقد شده است، گفت: مهلت جذب اعتبار این طرح تا ۲۸ اسفند امسال است و استان‌های دیگر هر کدام چند هزار واحد سهمیه جذب کرده‌اند و به گیلان و مازندران سهمیه کمتری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه با همکاری استانداری ظرف ۷۲ ساعت پروانه‌ها را صادر کرده‌ایم، اضافه کرد: اگر تا ۲۸ اسفند سهمیه‌ها جذب نشود به خزانه برگشت می‌خورد.

اکبرزاده با بیان اینکه ۵۴۳ متقاضی مسکن محرومان در رشت شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: ۴۰ درصد از جمعیتی که صدور پروانه شدند، مسیر بانکی را طی کرده و تحت پوشش دستورالعمل قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه ۲۰۲ متقاضی در شهرستان رشت عقد قرارداد کردند، افزود: هم اکنون در مسیر اجرا قرار داریم و باید این مسیر را برای هزار واحد دیگری که هنوز ابلاغ نشده طی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه ۲ هزار واحد تاکنون تخصیص ابلاغ گرفته و هزار واحد جدید قرار است تا اوایل ماه آتی ابلاغ شود، گفت: با اعتبار فعلی می‌توانیم تا ۴۰ متر خانه بسازیم اما اگر کسی متراژ بالاتر از این بخواهد، باید ظرفیت خیران مسکن ساز را که یک ظرفیت قانونی است، فعال کنیم.

کد خبر 5117298

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن گیلان اعتبارات قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم گرگان مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی