Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع یک میلیون و ۱۳۹ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت گیلان که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، تا کنون ۲۸.۵ درصد از انها معادل حدود ۳۲۴ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده اند.

وی اظهار کرد: اگرچه این آمار نسبت به تعداد هفته قبل بیانگر رشد خوب ثبت نام کنندگان گیلانی است اما همچنان بالای ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت استان ثبت نام نکرده اند که این افراد باید ظرف یکی دو هفته آینده به صورت غیر حضوری و اگر نتوانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و ثبت نام شان را انجام دهند و احراز هویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش بینی شده که سهامداران عدالت بتوانند از حقوق خود به طور کامل تری استفاده کنند، تصریح کرد: پرداخت سود سهام با توجه به شماره حسابی خواهد بود که مردم در سامانه سجام اعلام می کنند.

عظیمی خاطر نشان کرد: مردم با ثبت نام در سامانه سجام می توانند در انتخابات هیات مدیره که اثر گذار در سود آتی و نحوه اداره شرکت خواهد بود، حضور یابند و در صورت تمایل به خرید و فروش سهام شرکت سرمایه گذاری گیلان نیز نیاز است که در سامانه ثبت نام کنند بنابراین برای رسیدن به این حقوق باید هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شوند.

گیلان بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها رشت سهام عدالت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سهام عدالت گیلان رشت سهام عدالت گیلان اخبار کنکور سامانه سجام هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران