Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: برای اینکه فدراسیون و فوتبال‎مان مسیرش را خوب پیش برود به نیرویی مثل صفایی‌فراهانی نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک، در گفتگو با برنامه "صبح و ورزش" در خصوص وضعیت کنونی فوتبال کشور و اساسنامه فدراسیون اظهار داشت: طبق قانون اساسنامه فدراسیون های ورزشی باید به تصویب هیأت دولت برسد و کفایت نمی کند که فیفا تأیید کرده باشد یا مجمع؛ زیرا قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از این مرحله باید در ثبت شرکت ها به ثبت برسد تا اجرای قانونی پیدا کند. من نمی دانم الان اساسنامه به تصویب هیأت دولت یا ثبت شرکت ها رسیده است یا خیر. اگر این اتفاق نیافتده باشد، همان داستان 6 سال قبل می شود که معلوم نبود فدراسیون به چه اساسنامه ای استناد می کند. 

وی در مقابل این گفته مجری برنامه که ظاهراً انتخابات آتی را طبق اساسنامه جدید انجام می‌دهند و به طور مثال اعضای مجمع به 89 نفر رسیده است، بیان کرد: اساسنامه باید به تصویب برسد و به نظر من این کار غیرقانونی است؛ مگر اینکه ما ندانیم و به تصویب رسیده باشد.
  هاشمی‌طبا با بیان اینکه متأسفانه در چند سال گذشته نوع مدیریت در فدراسیون فوتبال ضعف هایی داشته است، افزود: در درجه اول پاسخگو نبودند؛ ثانیاً هر مصاحبه ای مجمل برگزار می شد و ثالثاً مشکلات بسیار زیادی در قراردادها، بحث داوری و تغییرات و تضادهایی که در فدراسیون بود به نحوی شده که به نظرم هر کسی وارد فدراسیون شود، هیچ کس از او انتظار ندارد از آن بدتر شود و این یک فاجعه است. مدیریت ما باید روز به روز بهتر و تواناتر باشد.   رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در فوتبال، فدراسیون و ارتباطات بین المللی ما وجود دارد، نیاز است که یک روش و مرام مشخصی در فدراسیون داشته باشیم که همه تکلیف خودشان را بدانند.   وی به عملکرد خوب صفایی فراهانی در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: برای اینکه فدراسیون و فوتبالمان مسیرش را خوب پیش برود، واقعاً نیرویی مثل صفایی فراهانی می خواهیم که هم با فوتبال و هم با مدیریت آشنا بود و هم اینکه اهل مجامله و لابی کردن با دیگر و تحت تأثیر قرار گرفتن نبود.   هاشمی‌طبا همچنین درباره علی کریمی و کاندید شدن وی در انتخابات فدراسیون اظهار داشت: علی کریمی هم باهوش است و هم در کارش توانمند است؛ اما به نظر من کسی که می آید هم باید به فوتبال آشنایی داشته باشد و هم دارای سوابق مدیریتی باشد. واقعاٌ سخت است این فدراسیون را کسی که سابقه مدیریت یک فدراسیون دیگر یا هیأت استانی ندارد به دست بگیرد. به نظرم ما بعضی وقت ها نیروسوزی می کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صفایی فراهانی هاشمی طبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان