Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجود سگهای ولگرد در سطح خیابان های و بلوارهای شهر سی سخت مختص به شب نبوده و در طول روز نیز می توان به وفور آنها را مشاهده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بارها مشاهده شده که سگ های ولگرد در شهر سی سخت برای خوردن نان خشک‌های موجود در زیر میز نانوایی‌ها به میزها آویزان شده اند و یا در چمن‌های بلوارهای شهر و پارکها که به صورت گله‌ای خوابیده‌اند و معلوم نیست چقدر آلودگی و بیماری انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از مهمترین راه‌های پیشگیری از ویروس کروناست، می‌طلبد که دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این مسأله بی‌تفاوت نباشد و باهمکاری ادارات مربوطه این مشکل را بررسی کنند.

گفتنی است در سال 90 با استفاده از سموم تعدادی از این سگهای ولگرد معدوم شدند و طی سال‌های بعدی ادامه این روند از سوی نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ممنوع شد.

وجود سگهای ولگرد در سطح خیابان های و بلوارهای شهر سی سخت مختص به شب نبوده و در طول روز نیز می توان به وفور آنها را مشاهده کرد، این موضوع سلامت شهروندان را بخطر انداخته و گاها موجب رعب و وحشت رهگذران و شهروندان میشود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد