Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقالبه با کرونا در ارتباط تلویزیونی گفت: ویروس انگلیسی همه اروپا را درنوردید و آمریکا در عرصه مرگ و میر رکورد زد در آلمان و انگلیس از مرز هزار نفر عبور کرد و وضعیت در اسپانیا و ایتالیا مناسب نیست، روند بیماری در کشور به گونه‌ای است که ۸۰ درصد میزان بستری و ۷۰ درصد میزان مرگ و میر کم شده است که نتیجه رعایت پروتکل‌ها توسط مردم و همکاری سازمان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به جز استان‌های شمالی بقیه استان‌ها وضعیت مناسب دارند که امیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند، در استان مازندارن بیشترین میزان ابتلا را داریم و گلستان و گیلان نیاز به مراقبت بیشتر دارند ۷ شهر قرمز هستند، ۳۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۴۳۰ شهر در وضعیت زرد هستند.

رئیسی ادامه داد: شهر‌های نور، نکا، ساری، رامسر، جویبار، آمل، قائمشهر، فریدون کنار، تنکابن، آمل، ماسال، کردکوی، لنگرود، رودسر و بندر گز نیاز به مراقبت بیشتری دارند، خوشبختانه ۴۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و در ۱۹۲ شهر میزان بستری بسیار پایین آمده است و از آن‌ها به عنوان شهر آبی اسم خواهیم برد که در این شهر‌ها همه مشاغل با رعایت پروتکل‌ها فعالیت خواهند داشت، در شهر‌های آبی و زرد تردد بین شهری وجود ندارد و تردد شبانه وجود دارد.

رئیسی افزود: کلیات سند ملی واکسیناسیون کشور در جلسه امروز تصویب شد و مقرر شد بر اساس بار بیماری و میزان شیوع بیماری‌های زمینه‌ای و پرخطر به تفکیک هر استان و شهر واکسیناسیون در ۴ فاز انجام شود، فاز اول کادر بهداشت و درمان، افراد سالمند بستری در خانه سالمندان و جانبازان تنفسی که یک میلیون و سیصد هزار نفر هستند، فاز دو افراد سالمند بالای ۶۵ سال و افراد دیالیزی و دارای بیماری زمینه‌ای، گروه سوم افرادی که ریسک بیشتری دارند و فاز آخر افراد عادی هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد: پیشنهادی ارائه شد در خصوص فعالیت مشاغل فرهنگی در شهر‌های آبی و زرد که در دست بررسی است و به زودی به اطلاع خواهد رسید، استان تهران و البرز بعد از هفته‌ها در وضعیت زرد قرار گرفتند و تردد بین شهری و بین استانی آزاد است، اما همچنان تردد شبانه ممنوع است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا رئیسی کرونا تردد تردد بین شهری پارسی خبر شهر در وضعیت شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان محدودیت و تردد ناشی از بروز سیل در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بارش باران و وقوع سیلاب در برخی معابر شهری کاشان، اظهار داشت: مدیریت بحران شهرستان کاشان بلافاصله فعال اقدامات پیشگیرانه از طریق دستگاه‌های خدماتی و امدادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل آبگرفتگی برخی از معابر شهر کاشان تردد در آن محورها با برخی مشکلات روبه‌رو شده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تردد در اکثر مناطق شهرستان کاشان بدون هیچ مشکلی صورت می‌پذیرد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در برخی نقاط شهری تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبه‌رو است، ابراز داشت: محورهای جاده سلامت، محورهای منتهی به میدان حسن‌آباد و رسالت به کمربندی تا اطلاع ثانوی مسدود دست.

وی در بیان دیگر جزئیات محدودیت تردد معابر در شهر کاشان، گفت: محورهای بلوار الهیه محدوده میدان عسگریه به سمت بلوار امام رضا(ع) و بلوار باقرالعلوم از سمت باغ فین نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کاشانی‌نژاد تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به محدودیت‌های تردد ناشی از وقوع سیلاب در کاشان محورهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند تا با مشکل روبه‌رو نشوند و از سوی دیگر نیز تمامی تلاش دستگاه‌های خدماتی برای آزادسازی محورهای مذکور به کار گرفته است.

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

وی با بیان اینکه پاکسازی محورهای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: پاکسازی روستاهای درگیر سیلاب شهرستان کاشان نظیر قهرود، جوینان، دره، یزدآباد و غیره نیز انجام شده و خدمت‌رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان