Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهارلویی گفت: همزمان با شهادت سردار دلها فراخوان مسابقه دلنوشته و نامه ای به سردار دل ها با عنوان «# قهرمان_من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» ویژه اعضای کانون مهرپویان یانچشمه اعلام شد که برگزیدگان این مسابقه امروز در بستر فضای مجازی معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان مسابقه دلنوشته و نامه ای به سردار دل ها با عنوان «#قهرمان_من شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی» ویژه اعضای کانون مهرپویان یانچشمه اعلام شد که برگزیدگان این مسابقه امروز در بستر فضای مجازی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در قسمت دلنوشته و نامه ای به سردار، «صغری بهارلویی»، «حدیثه شکراللهی» و «امیرعلی عظیمی» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی ابراز کرد: در قسمت مسابقه نقاشی، «نرگس شکراللهی»، «فاطیما سادات شکراللهی» و «امیرمحمد بهارلویی» از بین شرکت کنندگان برگزیده شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: از سایر شرکت کنندگان در مسابقه «#قهرمان_من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نیز تجليل به عمل می آید.

 

بهارلویی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری مهرپویان در همه مناسبت های مذهبی و ملی فعالیت های گسترده ای را در سطح محله و دهستان انجام می دهد، افزود: اجرای برنامه های تبلیغی به صورت هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گیری از توانمندی ها و بکارگیری رسانه‌های نوین در فضاهای مجازی و محیط ‌های اجتماعی از موثرترین اقدامات این کانون در طول سال و در مناسبت های مذهبی و ملی است.

 

خاطرنشان می شود: مسابقه عکس نوشته، دلنوشته و نامه به سردار دلها با موضوع «قهرمان من شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی» از نهم تا 15 دی به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان و پایگاه مقاومت بسیج شهدا یانچشمه برگزار شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه کانون فرهنگی هنری مهرپویان سردار دل ها کانون فرهنگی هنری مهرپویان حاج قاسم سلیمانی دلنوشته و نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم