Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@11:46:38 GMT

تردد بین شهرهای زرد آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۰۲۹۴

تردد بین شهرهای زرد آزاد شد

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: تردد همشهریان تهرانی به شهرهای زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.

به گزارش مشرق، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا درباره نحوه تردد بین شهری خودروها گفت: وضعیت تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به ۲۱۲ شهرهای زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به ۲۹ شهر نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیر بومی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟

وی درباره تغییر محدویت‌های کرونایی تصریح کرد: محدودیت‌ها به قوت خود باقی و اتفاق جدیدی در بحث تغییر محدودیت‌ها رخ نداده است.

قاسمی افزود: ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع و تا زمانی که وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی به وضعیت عادی برگردد، شرایط به همین منوال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی خودرو تهران ستاد کرونا اجتماعی سلامت ویروس کرونا تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

معابر شهری کاشان با بارش باران دچار آبگرفتگی شده و سیلاب در برخی نقاط جاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با بارش نزولات آسمانی در شهرستان کاشان شاهد سیلابی شدن مسیرها و معتبر شهری کاشان بودیم و از این رو دستگاه‌های خدماتی و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند و بازدیدهای میدانی و اقدامات لازم برای امدادرسانی و پیشگیری از وقوع حوادث انجام شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان‌آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز ابگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی ضمن اشاره به ادامه بارش‌ها تا فردا افزود: توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و آبراهه‌ها خودداری و سفرهای غیر ضروری در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آبگرفتگی انجام نشود؛ تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آبگرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ابراز داشت: ادامه بارش‌ها موجب آبگرفتگی در جاده بادرود به ‌کاشان و انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها شده است و شاها آبگرفتگی محور بزرگراه نایین اردستان کاشان در محدوده مهراندو و ظفر قند شهرستان اردستان، محور کسوج و اردستان کاشان زیر گذر زواره شده که باعث کندی تردد شد.

وی گفت: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث جریان یافتن روان‌آب و سیلاب و ابگرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان و آبگرفتگی در  منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر محور خرم دشت، روستاهای دره، یزدل جوینان شهرک صنعتی جعفرآباد، محور فرودگاه کاشان و نیز آبگرفتگی جاده ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل شد.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان
  • صدور دو هشدار نارنجی و زرد با ورود سامانه همرفتی و ناپایدار در اصفهان
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین