Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزد جوان به بهانه خرید موتور به محل قرار با فروشندگان می رفت و پس از جلب اعتماد دست به سرقت موتورسیکلت ها زد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوند رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران به خبرنگار رکنا گفت: مدتی قبل ماموران در جریان پرونده های سرقت موتورسیکلت های گرانقیمت قرار گرفتند که در تحقیقات مشخص شد سارق به سراغ افرادی که موتورهایشان را در سایت های اینترنتی آگهی کرده بودند رفته و سپس به بهانه تست موتورسیکلت های فروشی پشت فرمان نشسته و دست به سرقت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی پس از 5 ماه موفق به شناسایی سارق که جوانی تازه کار است شدند و در یک عملیات غافلگیرانه این دزد جوان دستگیر شد که 5 موتورسیکلت سرقتی نیز از مخفیگاه وی به دست آمد.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد: متهم موتورهای سرقتی را به یکی از استان های شمال شرقی منتقل می کرد که در همان شهر زمینگیر شد.

سرقت موتور جلوی چشم فروشنده های موتور

یکی از شاکیان پرونده به رکنا گفت: موتور صفر کیلومترم را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بودم که پس از 10 دقیقه این جوان با من تماس گرفت و خواست برای مشاهده و تست موتور به محل قرار بیاید.

وی افزود: پسر جوان وقتی در محل قرار آمد ابتدا همراه خودم پشت موتور نشستیم و برای اینکه خیالش از فنی بودن موتور راحت شود در خیابان پرسه زدیم و سپس جلوی در خانه مان ایستادم و سارق جوان با چرب زبانی و رفتارهایش اعتمادم را جلب کرد و قرار بود یک قولنامه بنویسیم که پسر جوان با چرب زبانی خواست یکبار دیگر پشت موتور بنشیند که به او اعتماد کردم و پسر جوان در برابر چشمانم موتورم را سرقت کرد.

سارق خوش شانس

یکی دیگر از طعمه های متهم به رکنا گفت: پسر جوان وقتی برای بررسی موتور به محل قرار آمد از من خواست برای تست موتور پشت فرمان بنشیند و من هم چون محل قرارمان در یک مجتمع بود و راهی برای خارج شدن نبود موتور را در اختیارش قرار دادم که پسر جوان با موتور چند دور در شهرک زد که در یک لحظه خودروی پراید وارد مجتمع شد که در ورودی مجتمع باز شد و در همین فرصت پسر جوان با سرعت از شهرک خارج شد و پا به فرار گذاشت.

سرقت به خاطر طمع زیاد

پسر جوان که هیچ سابقه ای در پرونده اش ندارد به خبرنگار رکنا گفت: پس از جلب اعتماد فروشندگان موتور به بهانه تست موتورسیکلت ها پشت فرمان می نشستم و دست به سرقت می زدم.

وی افزود: شغل آزاد و درآمد 6 میلیون تومان به خاطر طمع و رویاهایی که در ذهن داشتم دست تصمیم به سرقت گرفتم و موتورهای سرقتی را به شهرهای شمالی می بردم و به طور مثال موتور 70 میلیون تومانی را به قیمت 7 میلیون تومان به فروش می رساندم .

متهم در پایان گفت: به دست آوردن رویاهایی که در ذهن داشتم با این شیوه و شگرد بی نتیجه بود و ارزشش را نداشت.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دزد سرقت سایت دیوار اخبار حوادث سرقت عکس سارق طمع موتور سیکلت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل ایران خودکشی کرونا عکس آبادان بیرانوند غرق شدگی کشف جسد اخبار پلدختر تست موتور پسر جوان محل قرار رکنا گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران

مرد جوانی که برای ۵۰ میلیارد تومان تتر از سوی ۳ نفر هدف آدم‌ربایی قرار گرفت با اقدامات ماموران پلیس تهران ، آزاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری 119 مهرآباد رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش 50 میلیارد تومان درخواست کرد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته بوده که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که 3 مرد جوان با یک خودروی پژو 405 ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ایجاد ضرب و شتم اقدام به آدم‌ربایی کرده است که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاینتحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت، نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگه اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو 405 در محور خاش به زاهدان تردد کرده  است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت: نیما قرار بود که برای بر طرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت 5 میلیارد تومان تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و زمانی که آن 3 مرد جوان از دریافت پول نا امید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل به با اتوبوس میان شهری به تهران آمد.

به گزارش تسنیم، پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری 3 مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری