Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری و مهدی قایدی اگر در اوج آمادگی باشند، می توانند کسانی باشند که نتیجه دربی را به سود استقلال رقم بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینکه «دربی با سایر بازی ها متفاوت است و تیمی که شرایط بهتری در جدول داشته، همیشه از قبل برنده نبوده است» به یک جمله کلیشه ای تبدیل شده است ولی برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگر، می تواند از فشار و استرس بازیکنان کم کند تا آنها بازی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما استقلال این روزها تیم آماده تری است و بازیکنان این تیم در فرم خوبی قرار دارند که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. رشید مظاهری و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که روز دوشنبه، نگاه ها به عملکرد آنهاست.

مظاهری با عملکرد خوبش، نزد هواداران استقلال و کادرفنی نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ را دریافت کرده است. او که پیش از حضور در جمع آبی پوشان، کمی با این تیم زاویه داشت، با واکنش های دیدنی خود در دیدارهای امسال، خیلی زود دل طرفداران استقلال را بدست آورد و اکنون به ستون این تیم تبدیل شده است.

فوتبال یک بازی گروهی است ولی به جرأت می توان گفت اگر واکنش های مظاهری نبود، اکنون صدرجدول آبی رنگ نبود. امید اول استقلالی ها در دربی به رشید مظاهری است تا بتواند به روند موفق خود ادامه دهد و در این بازی کلین شیت کند.

با بالا رفتن آمار بازی هایی که مهدی قایدی موفق به گلزنی نشده بود، نگرانی نزد هواداران این تیم بیش از قبل شد. مهدی که در فصل گذشته نیز پس از گذشت ۱۴ هفته موفق شد گل دهمش در لیگ را وارد دروازه شاهین بوشهر کند، امسال نیز باعث شد طرفداران استقلال نگران شوند که روند گل نزدن های او طولانی شود.

اما قایدی در بازی مقابل گل گهر، طلسم گل نزدن در لیگ بیستم را شکست و در دیدار پس از آن و مقابل آلومینیوم اراک نیز یک گل دیگر وارد دروازه حسین پورحمیدی کرد تا به روند گلزنی هایش ادامه دهد و ثابت کند پیش از دربی از روحیه بالایی برخوردار است.

امید هواداران استقلال در بازی دوشنبه مقابل پرسپولیس، بیش از سایرین به این دو بازیکن است. قایدی که در دربی برگشت لیگ برتر پاس گل دوم ارسلان مطهری را داد و در دربی جام حذفی نیز یک گل به ثمر رساند، امیدوار است به روند خوبش در شهرآورد تهران ادامه داد و مظاهری نیز دوست دارد در اولین تجربه حضورش در دربی مقابل پرسپولیس، با کلین شیت از زمین مسابقه خارج شود. باید منتظر ماند و دید در پایان چه اتفاقاتی در دربی رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری مهدی قایدی استقلال تهران رشید مظاهری مهدی قایدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس

 تیم پرسپولیس در حالی پای به 7 بازی پایانی لیگ برتر خواهد گذاشت که در امتیاز، تفاضل و گل‌زده از تیم استقلال عقب‌تر است و باید این موضوع را در هفته‌های باقیمانده جبران کند.

به گزارش ورزش سه، نکته مهم اینکه احتمال برابری امتیازات پرسپولیس و استقلال وجود دارد و باتوجه به اعمال قانون جدید، حالا تفاضل گل و گل زده از اهمیت بالایی در تعیین تیم قهرمان برخوردار است. هم اکنون پرسپولیس دو تفاضل گل و یک گل زده از استقلال کمتر دارد و مهاجمان این تیم ماموریت مهمی در کسب پیروزی‌های پرگل خواهند داشت.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که این تیم تنها یک مهاجم نوک در فهرست بزرگسالان خود می‌بیند و عیسی آل‌کثیر باید روند گلزنی خود را از همین بازی با صنعت نفت آبادان آغاز کند.

علاوه بر عیسی، پرسپولیس عناصر تهاجمی دیگری هم دارد که این ماموریت مهم را پیش روی خود خواهند داشت. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، وحید امیری و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به عنوان وینگر یا بازیکن پشت مهاجم برای پرسپولیس بازی می‌کنند و باید در روند گلزنی به تیم کمک کنند.

این در حالی است که در سال‌های گذشته پرسپولیس و استقلال با اتکا به خط دفاعی برتر توانستند قهرمانی را از آن خود کنند اما احتمالا این فصل زمانی است که خط حمله برتر از بین این دو تیم به عنوان قهرمانی خواهند رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو