Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@04:38:45 GMT

کلاهبرداری از 195 شاکی به بهانه فروش خودرو

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۰۸۲۶

کلاهبرداری از 195 شاکی به بهانه فروش خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی در جنت آباد خبر داد و گفت: متهم با افتتاح دفتر فروش خودرو از خریداران 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

 به گزارش ایران آنلاین سرهنگ "جلیل موقوفه ای" ، در تشریح این خبر، بیان داشت: تعدادی از شهروندان به  کلانتری  138 جنت آباد مراجعه و در اظهارات مشابه اعلام کردند، برای خرید خودرو به  نماینده فروش یکی از خودرو سازان  مراجعه و پس از واریز مبالغی، در موعد تحویل خودرو به نمایندگی مراجعه و متوجه بسته شدن نمایندگی شدیم و به دنبال آن مشخص شد که نمایندگی صوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: عوامل تیم عملیات  کلانتری جنت آباد با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، مدیر نمایندگی، یکی از مجرمان سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان  شرکت های مختلف در سطح کشور افتتاح و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه وی در محدوده "جنت آباد" شناسایی شد، افزود: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به کلانتری جنت آباد انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم  بیش از 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و انواع سیم کارت کشف شد، افزود: وی در بازجویی های فنی پلیسی ضمن اعتراف به جرایم خود، معترف شد با درج آگهی های متعدد با نام و عناوین جعلی، پس از جلب اعتماد شهروندان با ارائه مدارک جعلی  اعتماد شهروندان  را جلب و  پس دریافت وجه بابت فروش خودرو، در زمان مقرر نمایندگی را تخلیه و خط تلفن خود را خاموش می کردم.

سرهنگ موقوفه ای از شناسایی 195 شاکی  در این پرونده خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال محاسبه کرده اند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید

در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان، مدیریت جهادکشاورزی، مسئول و کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی، نیروی انتظامی، ۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه سراب نیلوفر شهرستان خرم آباد که بصورت غیر قانونی اقدام به قطعه بندی، دیوار کشی کرده بودن تخریب وبه چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی از کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی خواست:قبل از هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی بهره‌مند شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی ادامه داد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و هم‌استانی‌های عزیز برای هر گونه فعالیت در اراضی کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر