Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرماندار شهرستان همدان گفت: از امروز ۲۰ دی ماه، ثبت درخواست مجوز برای ترددهای ضروری فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

محمدعلی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ، اظهار داشت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیشگیری از تجمع جمعیت و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه 20 دیماه 99 درخواست مجوز ترددهای ضروری فقط به صورت الکترونیکی از متقاضیان اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستان‌ها که وضعیت نارنجی و قرمز دارند باید به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. پس از ثبت درخواست کد رهگیری صادر می‌شود.

فرماندار همدان تصریح کرد: پس از ثبت درخواست، اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می‌شود و حداکثر پس از 24 ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

محمدی گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و فقط با ارائه مدارک معتبر صادر می‌شود.

وی افزود: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد مجوز تردد صادر نخواهد شد.

فرماندار همدان اظهار داشت: مجوز تردد فقط برای سفر به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می گردد و تردد ضروری بین شهرستان‌های با وضعیت زرد بلامانع است.

ادامه محدودیت تردد شبانه در 4 شهرستان استان سمنان؛ نظارت پلیس افزایش می‌یابدوضعیت زرد کرونا در 7 شهرستان چهارمحال و بختیاری؛ محدودیت تردد در شهرهای زرد نیز اعمال می‌شودمحدودیت تردد شبانه در شهرهای زرد استان گیلان از فردا اجرا می‌شود

محمدی افزود: مردم برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد، نارنجی و قرمز ) هر شهرستان باید با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.

وی با تاکید بر اینکه تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد گفت: متقاضیان ترددهای ضروری  می‌توانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارائه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند. محدودیت‌های تردد شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی‌شود.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترددهای ضروری ثبت درخواست مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد