Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل پوگبا پس از یک شروع نه چندان خوب در ابتدای فصل، به تازگی به ترکیب اصلی منچستریونایتد بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز، ستاره منچستر یونایتد، معتقد است که استارت ضعیف پل پوگبا در این فصل، به دلیل مشکلات این بازیکن پس از نبرد با ویروس کرونا بوده است.

پوگبا و فرناندز دو عنصر کلیدی در سوم شدن منچستر یونایتد در فصل پیش در لیگ برتر و رسیدن شیاطین سرخ به نیمه نهایی FA Cup و لیگ اروپا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر دو بازیکن در این فصل نیز در برنامه های اوله‌گنار سولسشر نقشی مهم داشتند، اما پوگبا در این ماه‌ها خود را تنها در نقش بازیکن ذخیره دیده است. در هفته های اخیر اما پوگبا به ترکیب 11 نفر اصلی منچستریونایتد بازگشته و نقش پررنگ تری در ترکیب این تیم ایفا می کند.

 

پل پوگبا در تابستان مبتلا به کرونا شد و فرناندز می گوید که تاثیری که ویروس بر هم تیمی اش داشته را به چشم دیده اما معتقد است که پوگبا دارد کم کم به فرم ایده آل خود باز می گردد.

 

 

 

برونو فرناندز در باره پوگبا گفت: "ما فصل پیش خیلی خوب با هم بازی کردیم و فصل را خوب به پایان بردیم. اما خب شروع این فصل برای پل سخت بود چرا که او مبتلا به کرونا شده بود.

ما می دانیم که این شوخی نیست و خیلی سخت است که پش از 15 روز قرنطینه و هیچ کاری نکردن، به بازی برگردی.

این واقعا برای پل سخت بود که آمادگی‌اش را به دست بیاورد، اما فکر می کنم که الان خیلی بهتر است و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده.

گلی که برابر وستهام زد به او اعتماد به نفس خیلی بیشتری داد. تیم به او نیاز دارد و او توانایی‌اش را دارد که به ما کمک کند."

 

منچستر یونایتد برونو فرناندز پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندز پل پوگبا برونو فرناندز پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید

هافبک آرژانتینی چلسی به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش ایسنا، انزو فرناندز یکی از بازیکنان اصلی چلسی در فصل جاری بوده است و در دیدار اخیر آرسنال که با شکست سنگین آبی‌پوشان همراه شد در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.

به نوشته روزنامه دیلی‌میل آسیب‌دیدگی انزو فرناندز در دیدار اخیر برابر آرسنال جدی است و این بازیکن تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. مصدومیت فرناندز از ناحیه کشاله ران است و به این ترتیب او در ادامه فصل نمی‌تواند چلسی بحران‌زده را همراهی کند.

چلسی در فصل جاری با هدایت پوچتینو نتایج کابوس‌واری را کسب کرده است و در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد