Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- باشگاه بازارهای روز کوثر اصفهان در اقدامی ارزشمند شهید عبدالرسول زرین را به عنوان الگوی معنوی بازیکنان و کادر فنی این تیم انتخاب کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان که پس از در اختیار گرفتن امتیاز تیم هایپرشهر شاهین‌شهر نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کند، در گروه «ب» این مسابقات با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه بازارهای روز کوثر اصفهان شهید عبدالرسول زرین به عنوان الگوی معنوی بازیکنان و کادر فنی این تیم انتخاب شده است. در همین راستا، بازیکنان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در مراسم پیش از آغاز دیدار با سن‌ایچ ساوه در هفته پنجم لیگ برتر با پیراهن‌هایی منقش به تصویر این شهید وارد زمین شدند و همراه با کادر فنی و مسئولان این باشگاه با اهدای شاخه‌های گل به تمثال این شهید ادای احترام کردند.

روایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های بازارهای روز کوثر اصفهان و سن‌ایچ ساوهسرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان: 5 برابر حریف فرصت گلزنی داشتیم/ زمان را از دست داده‌ایمدیدار مس سونگون و بازارهای روز کوثر اصفهان به روایت تصویر

شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز قهار لشکر 14 امام حسین (ع) بود که به گفته برخی با ثبت 700 شلیک موفق و به نقل از برخی راویان، بیش از 3 هزار شلیک موفق در جهان خود را صاحب رکوردی دست‌نیافتنی کرده است.

شهید زرین که به خاطر مبارزات انقلابی‌اش تحت تعقیب ساواک قرار گرفته بود، پس از پیروزی انقلاب و با آغاز ناآرامی‌های کردستان به همراه سردار شهید حاج حسین خرازی عازم کردستان شد. جنگ تحمیلی برای او مانند یک نقطه عطف بود و تا زمان شهادت در 11 اسفندماه 1362 برای لشکر امام حسین(ع) یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» با محوریت شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردمی) در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر در مقایسه با الگوی معیوب ۱۴۰۳» ، چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در دبيرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی: هشت تصمیم ارتباطی،چهار تصمیم زیرساختی و ۳۰ تصمیم مشارکتی برای مردمی کردن اقتصاد، تبیین می گردد. الگوی مردمی مشاغل برتر یکی از نظریات فقهی مطرح در اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(ارواحنافداه)، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۵۱ (دبيرخانه شوراي عالی مناطق آزاد کشور) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بم میزبان فوتسالیست های ملی پوش ناشنوای ایران
  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • روند افزایشیِ ورورد گردشگر به اصفهان ادامه دارد
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود