Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شالکه که زمانی جزو مدعیان قهرمانی در این لیگ بود، حالا فاصله زیادی تا ثبت یک رکورد شرم‌آور ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شالکه این روزها مطلقاً حال و روز خوبی ندارد. آبی‌پوشان گلزن‌کرشن مدت‌هاست در یک سیر نزولی قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد نمی‌توان پایانی برای آن متصور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط آزادی که این تیم از اواسط فصل گذشته آغاز کرده آن را به سرعت به سمت دسته دوم فوتبال آلمان می‌برد اما قبل از آن یک رکورد فاجعه‌آمیز در آستانه ثبت شدن در کارنامه این تیم است. اگر شالکه امروز (شنبه) در بازی خانگی‌اش مقابل هوفنهایم در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا ببازد، در کنار یک تیم دیگر قرار خواهد گرفت که بدترین آمار را از حیث بازی‌های بدون برد متوالی در تاریح فوتبال آلمان داشته است؛ تیم تاسمانیای برلین که 31 بازی بدون برد متوالی در بوندس‌لیگا داشت.

در این بین فرق یا یکی از مهمترین تفاوت‌های میان این دو تیم آن است که اگر به واسطه رکوردش نبود، هیچ کسی نام تیم تاسمانیا را به یاد نمی‌سپرد اما شالکه به اندازه کافی نه تنها در داخل آلمان که در سایر کشورهای جهان سرشناس هست و برخی از بزرگان فوتبال آلمان هم در آن بازی کرده‌اند. مانوئل نویر، لئون گورتزکا، لروی سانه، یولیان دراکسلر و مسعود اوزیل تنها برخی از ستاره‌های دوره معاصر فوتبال هستند که شالکه به فوتبال اروپا و جهان معرفی کرد.

بوندس‌لیگا| ادامه سقوط آزاد شالکه به سوی دسته دوم با دورقمی شدن شکست‌ها

اکنون اما تیمی که با رائول گونزالس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2012 صعود کرد، خطر سقوط را با تمام وجود احساس می‌کند. شالکه در 14 بازی‌اش در این فصل بوندس‌لیگا هرگز موفق به کسب پیروزی نشده و در 10 مورد آنها هم بازنده میدان را ترک کرده است. تنها پیروزی‌هایی که شالکه در این فصل کسب کرده در دو دور نخست جام حذفی آلمان به ترتیب مقابل تیم‌های شواین‌فورت و اولم بوده است.

روند بازی‌های بدون برد شالکه در بوندس‌لیگا اما از روز 25 ژانویه سال 2020 با باخت 5 بر صفر در خانه بایرن مونیخ آغاز شد و تا به امروز این تیم هنوز رنگ پیروزی را ندیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا شالکه بوندس لیگا شالکه بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • بلایی که چمن فاجعه ورزشگاه عشق آباد سر بازیکنان تیم ملی آورد! + عکس
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان