Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور امروز اسحاق جهانگیری در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه شارباغ گفت: امیدوارم از فردا با پارتی جهانگیری، حناچی به هیأت دولت دعوت شود.

به گزارش مشرق، عملیات اجرایی شارباغ حضرت فاطمه زهرا (س)، (بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه‌آهن تهران ـ تبریز و بهره‌برداری از فاز دو بزرگراه شهید نجفی رستگار) صبح امروز با حضور حناچی، برخی از اعضای شورای شهر و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: محسن هاشمی: بدنه اجتماعی اصلاحات ریزش کرده است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در این مراسم اظهار داشت: حضور امروز آقای جهانگیری در مراسم شهرداری ان‌شاءالله آشتی دولت با شهردار محسوب می‌شود.

وی خطاب به جهانگیری گفت: امیدواریم از فردا با پارتی شما، حناچی به جلسات هیأت دولت دعوت شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: سابقه پروژه شارباغ به دو دوره ریاست جمهوری قبلی برمی‌گردد و مربوط به زمانی است که احمدی‌نژاد نیز شهردار بود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در همان زمان که این پروژه مورد توجه قرار گرفته بود، بسیاری درخواست داشتند که توسعه خط سه مترو نیز در زیر این پروژه انجام گیرد تا شهروندان در محدوده شهریار، شهر اندیشه، قلعه‌حسن‌خان، شهرقدس و مناطق ۱۷ و ۱۸ بتوانند از آن استفاده کنند که به نظرم بیش از ۳۰۰ هزار سفر از طریق این پروژه در زیر زمین می‌تواند انجام گیرد.

هاشمی گفت: دو دوره ریاست جمهوری قبلی تقاضا برای این خط مترو بوده است و حدود ۱۲ سال بوده که این مسأله عدم‌النفع شده و باید فکری به حال آن کرد و از دولت خواسته‌ایم رایزنی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه شهید نجفی رستگاری بیش از ۶ کیلومتر آن افتتاح شده بود و ۵ کیلومتر دیگر در حال افتتاح است که امیدواریم با سرعت هر چه تمام این اقدام انجام گیرد.

گفتنی است، پروژه احداث محور شارباغ حضرت فاطمه (س) یکی از پروژه‌های مهم مدیریت پایتخت است و در رونق گردشگری شهری تأثیر دارد و همچنین باعث ارتقاء سرانه فرهنگی و رفاهی شهروندان به ویژه در منطقه ۱۷ و ۱۸ می‌شود که این پروژه پس از انتقال خط راه‌آهن تهران ـ تبریز به زیر زمین در سال ۹۲ از میدان شهدای مدافع حرم تا دره رود کن تعریف شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی رئیس شورای شهر تهران محسن هاشمی پارتی بازی هیات دولت پیروز حناچی اسحاق جهانگیری شهر قدس رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: شورای امنیت به درخواست‌های مکرر ما برای جلوگیری از حملات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی