Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو ابراهیم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: علیرغم اینکه هفته گذشته اخباری از احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرهای زرد کرونایی  شنیده شده، اما تا این لحظه اتحادیه هیچ مجوز و ابلاغیه‌ای برای بازگشایی تالارهای پذیرایی دریافت نکرده است. 

وی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی از حدود یک سال پیش و با شیوع بیماری کرونا در کشور تعطیل شده‌اند، افزود: پیرو این موضوع بسیاری از تالارداران ورشکست شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران بیان داشت: امروز تعدادی زیادی از تالارداران تهران در اتحادیه تجمع کرده‌اند و در انتظار دریافت مجوز برای بازگشایی تالارها هستند، در حالی که ما تا این لحظه هیچ مجوزی دریافت نکرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه  با تعطیلی تالارهای پذیرایی مردم مراسم های خود را  در مکان ها نامناسبی و به اشکال دیگری برگزار می‌کنند، گفت: این در حالی است که در آن مکان‌ها به هیچ عنوان امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد. 

ابراهیم نیا بیان داشت: با بازگشایی تالارهای پذیرایی قطعا مراسم در محیط‌های بهتری برگزار خواهد شد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز بهتر انجام خواهد شد. 

وی بیان داشت: هفته گذشته رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد که براساس مذاکرات انجام شده با مسئولان ستاد ملی کرونا تالارهای پذیرایی پس از موافقت استانداری به صورت مشروط  باز خواهد شد، اما متاسفانه علیرغم انتظار اتحادیه و اعضای اتحادیه این موضوع تا این لحظه محقق نشده است. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی ابلاغیه بازگشایی تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرایی با چای آتشی یا دودی تا ضیافت افطاری درخاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،صاحب گل صالحی فرماندار خاش گفت: تمهیدات لازم برای خدمات دهی به مهمانان در ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی اندیشیده شده است.
وی افزود: هشت نقطه خاش برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده که تاکنون استقبال خوبی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از پذیرایی با چای آتشی یا دودی تا ضیافت افطاری درخاش
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای