Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاهبردار حرفه ای به بهانه فروش خودرو از 195 تهرانی کلاهبرداری میلیاردی کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری 138 جنت آباد مراجعه و در اظهارات مشابه اعلام کردند، برای خرید خودرو به نماینده فروش یکی از خودرو سازان مراجعه و پس از واریز مبالغی، در موعد تحویل خودرو به نمایندگی مراجعه و متوجه بسته شدن نمایندگی شدیم و به دنبال آن مشخص شد که نمایندگی صوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو

وی عنوان کرد: عوامل تیم عملیات کلانتری جنت آباد با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، مدیر نمایندگی، یکی از مجرمان سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان شرکت های مختلف در سطح کشور افتتاح و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه وی در محدوده "جنت آباد" شناسایی شد، افزود: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به کلانتری جنت آباد انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم بیش از 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و انواع سیم کارت کشف شد، افزود: وی در بازجویی های فنی پلیسی ضمن اعتراف به جرایم خود، معترف شد با درج آگهی های متعدد با نام و عناوین جعلی، پس از جلب اعتماد شهروندان با ارائه مدارک جعلی اعتماد شهروندان را جلب و پس دریافت وجه بابت فروش خودرو، در زمان مقرر نمایندگی را تخلیه و خط تلفن خود را خاموش می کردم.

سرهنگ موقوفه ای از شناسایی 195 شاکی در این پرونده خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال محاسبه کرده اند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری خرید خودرو کلاهبرداری اخبار حوادث خودرو خریدار فروش کلاهبردار حرفه ای کلاهبرداری میلیاردی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران قتل خودکشی کرونا عکس آبادان مرگ غرق شدگی بیرانوند اخبار پلدختر جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های اتومبیل دُبی بعد از فروکش کردن سیل بی ‎سابقه را ببینید.

کد خبر 846845 برچسب‌ها سيل دبی خبر مهم حوادث جهان خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند