Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مهلت نام‌نویسی سهام‌داران شرکت استانی سهام عدالت در سجام به مدت یک هفته دیگر تمدید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، شریفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت نام‌نویسی در سامانه سجام و احراز هویت سهام‌داران سهام عدالت استان سمنان که سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: سهام‌داران سهام عدالت در استان سمنان برای نام‌نویسی در سامانه سجام یک هفته دیگر مهلت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری‌هایی که از سوی استانداری سمنان و اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان در این راستا انجام‌شده است بر اطلاع‌رسانی دقیق و پیگیری مستمر فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان سمنان در ارتباط با سجامی شدن سهامداران شرکت استانی سهام عدالت تأکید کرد.

800 هزار نفر از مشمولان گیلانی سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اندسهامداران غیرمستقیم سهام عدالت فارس برای ثبت‌نام در سامانه سجام 10 روز فرصت دارندسهامداران از طریق فضای مجازی و یا دفاتر پیشخوان در "سجام" ثبت نام و احراز هویت کنند260هزار سهامدار استان گیلان در سامانه "سجام" ثبت‌نام کرده‌اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و صداوسیمای مرکز سمنان در اطلاع‌رسانی برای نام‌نویسی سهامداران شرکت استانی سهام عدالت استفاده شود.

وی تأکید کرد: روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان سمنان در طول این هفته نسبت به اطلاع‌رسانی درزمینهٔ نام‌نویسی سهامداران شرکت استانی سهام عدالت در سجام اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان علاوه بر نقش رسانه‌ها، صداوسیما و فضای مجازی نقش دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را در مورد اطلاع‌رسانی برای نام‌نویسی سهام‌داران شرکت استانی سهام عدالت در سجام در زمان باقی‌مانده بسیار مهم دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر مهم توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش تسنیم، 392 هزار نفر از مردم استان سمنان پس از طی مراحل مختلف مشمول دریافت سهام عدالت هستند و این افراد در حال حاضر سهامدار 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی بزرگ کشور هستند.

پس از صدور فرمان آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت‌ماه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، بالغ‌بر 172 هزار نفر از مردم استان سمنان که مشمول دریافت سهام عدالت شده بودند روش مدیریت مستقیم و حدود 220 هزار نفر نیز روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کردند.

ثبت‌نام افزون بر 30 درصد سهامداران شرکت سهام عدالت استان سمنان در سجام تاکنون به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داران شرکت استانی سهام عدالت سهامداران شرکت نام نویسی سهام سامانه سجام سهام عدالت امور اقتصادی استان سمنان اطلاع رسانی سهام داران هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا