Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۳۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل بندر گناوه خبر داد.

 سردار ولی‌اله رضایی‌نژاد  گفت: مأموران پایگاه دریابانی گناوه با اشراف اطلاعاتی و اقدام عملیاتی هوشمند، از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله قاچاق به وسیله یک فروند لنج باری از طریق آب‌های استان به مرز‌های کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملیات موفق مرزبانان و توقیف شناور مذکور، افزود: در بازرسی از شناور توقیفی، یک هزار و ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی، یک هزار و ۹۰۰ دستگاه اره بنزینی و چمن‌زن، ۲۰۰ دستگاه دریل، ۴۰ دستگاه دوربین مدار بسته به همراه تجهیزات و هزاران قلم کالای قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه یک نفر سودجو در این رابطه دستگیر شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۳۸ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی استان شد.میزان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت:‌ چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالاهای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی ماموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت، مشخص شد کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین‌نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهار کرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

کد خبر 846645 منبع: ایسنا برچسب‌ها قاچاق اسرائیل خبر ویژه فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان