Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛  اواخر آذر ماه سال جاری بود که خبر از واریز یارانه معیشتی کرونا، به یکی از اخبار جنجالی که اعتراض بسیاری از مردم را به همراه داشت، بدل شد.

طبق مصوبه اعلام شده، مقرر شد تا به ۳۴میلیون ایرانی طی ۴مرحله در آذر، دی، بهمن و اسفند۹۹، یارانه معیشتی کرونا در مبالغ ۱۰۰ و ۱۲۰هزار تومانی تعلق بگیرد؛ پس از واریز اولین مرحله از یارانه معیشتی کرونا تعداد زیادی از افراد به این موضوع اعتراض داشته و اعلام کردند که با وجود شرایط نامناسب مالی، یارانه معیشتی کرونا به آن‌ها تعلق نگرفته است و مبلغی به حسابشان واریز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دوم معترضین، یعنی افرادی که مشمول شرایط بودند اما یارانه معیشتی کرونا دریافت نکردند، پس از چند روز مبالغ به حساب‌هایشان واریز و یارانه معیشتی کرونا را دریافت کردند.

اما افرادی که مشمول دریافت یارانه معیشتی کرونا نبودند، شرایط یارانه معیشتی کرونا را ناعادلانه دانستند؛ غالب این معترضین به شروط یارانه ۱۰۰هزار تومانی اعتراض داشته؛ چرا که بیمه پرداز نبودن و نداشتن درآمد ثبات از شروط دریافت یارانه معیشتی کرونا بود و این دو شرط کارگران، رانندگان و... که حقوق پایین داشتند را از لیست مشمولین دریافت یارانه معیشتی کرونا خارج کرد.

از آنجا که هیچ راه اعتراضی برای افراد در نظر گرفته نشده بود، تعداد زیادی از این افراد در صفحات مجازی مسئولین، از مشکلات خود نوشتند و سعی کردند صدای خود را از این طریق به گوش تصمیم‌گیران برسانند.

در پی افزایش اعتراضات نسبت به شرایط یارانه معیشتی، اعلام شد که قرار است به ۵.۵میلیون فرد جدید یارانه معیشتی کرونا تعلق بگیرد؛ اما زمان آن مشخص نشد. اکنون به روزهای پایانی دی نزدیک می‌شویم؛ تکلیف افرادی که نیازمند هستند و یارانه معیشتی کرونا دریافت نکردند چیست؟

لیست دریافتی‌های یارانه معیشتی کرونا بسته شد

هرچند وعده واریز یارانه معیشتی کرونا به ۵.۵میلیون نفر جدید داده شده بود، اما در روزهای گذشته از سوی مسئولین این امر اعلام شد که لیست مشمولین بسته شده و به فرد جدیدی یارانه معیشتی کرونا تعلق نمی‌گیرد و هیچ راه اعتراضی وجود ندارد.

پربیننده ترین غرب موظف است تحریم علیه ایران را فورا متوقف کند/ ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع یارانه دی‌ماه امشب واریز می‌شود تکلیف یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ امروز تعیین می‌شود بورس تنها بازار منفی در هفته‌ای که گذشت/ بیشترین سود نصیب سرمایه‌گذاران طلا شد ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه معیشتی واریز یارانه حقوق یارانه کمک معیشتی یارانه معیشتی کمک هزینه معیشتی یارانه معیشتی واریز کمک معیشتی دولت ثبت نام کمک معیشتی سایت کمک معیشتی سامانه کمک معیشتی کد کمک معیشتی کمک معیشتی دولت به مردم اعتراض به کمک معیشتی پیگیری کمک معیشتی ثبت نام کمک هزینه معیشتی سایت کمک معیشتی دولت ثبت نام معیشتی یارانه یارانه معیشتی اعتراض سامانه یارانه معیشتی سایت یارانه معیشتی یارانه حمایتی معیشتی یارانه معیشتی دولت یارانه دی کرونا یارانه دی ماه یارانه معیشتی کرونا یارانه معیشتی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور که یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رشته کشتی در آمریکاست نتوانست مجوز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورد.

او که در حال حاضر دو عنوان قهرمانی جهانی را در کارنامه دارد و مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های المپیک است، پس از قبول شکست برابر آرون بروکس در مسابقات انتخابی المپیک پاریس که شب گذشته در آمریکا برگزار شد، از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

این کشتی‌گیر 33 ساله به واسطه عملکرد خوبش در چند ماه گذشته توانسته بود به‌صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک راه پیدا کند و تنها لازم بود در دو کشتی از سه دیداری که برابر بروکس داشت به پیروزی برسد تا یکی از اعضای تیم ملی آمریکا در پاریس باشد.

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و او در اولین مسابقه وزن ۸۶ کیلوگرم که صبح روز گذشته به وقت آمریکا برگزار شد با نتیجه 1-4 شکست خورد. تیلور همچنین در دیداری که شب گذشته برابر این حریف قدرتمند داشت با نتیجه 1-3 بازنده میدان بود تا تماشاگرانی که برای تماشای این مسابقات راهی ورزشگاه شده بودند را در بهت و حیرت فرو ببرد.

بروکس پس از پایان این بازی گفت: «او یکی از اولین کسانی است که باعث شده است این ورزش به اینجا برسد. حتی بودن در اطراف او و تماشای کارهایش هم برای من باعث افتخار بوده است.»

بسیاری معتقد بودند که تیلور قدرتمندترین کشتی‌گیر چند سال اخیر در آمریکاست و لقب مرد جادویی را به او داده بودند. او پیش از مسابقات انتخابی که این هفته برگزار شد در ۲۶ دیدار از ۲۷ کشتی که از سال ۲۰۱۹ انجام داده بود به پیروزی رسیده بود. تنها شکست او برابر حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ بود. بسیاری منتظر رقابت جذاب این دو نفر در فینال مسابقات المپیک پاریس برای کسب مدال طلا بودند اما حالا تیلور مجوز حضور در این مسابقات را دریافت نکرده است.

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • تکلیف «شهریه» مدارس و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد