Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کرج گفت: از امروز کرج در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است و تنها تردد از مبداء زرد به مقصد نارنجی و قرمز نیاز به مجوز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا کرج امروز شنبه گفت: برای سفرهای غیرضروری به گیلان و استان‌ های  شمالی کشور هیچ مجوزی در فرمانداری کرج صادر نمی‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور قاسم پور افزود: از امروز کرج در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است و تنها تردد از مبداء زرد به مقصد نارنجی و قرمز نیاز به مجوز دارد.

وی اظهار داشت: شهرهای استان‌ های گیلان و مازندران هنوز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و هیچ مجوزی برای سفر تفریحی به شمال کشور صادر نخواهیم کرد.

فرماندار کرج از ایجاد زیرساخت های صدور مجوز تردد الکترونیکی در فرمانداری کرج خبر داد و گفت: به عنوان دومین کلانشهر کشور به دنبال سهولت پاسخگویی به مردم و کاهش حجم مراجعات در صدور مجوز تردد هستیم.   انتهای پیام/      

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر