Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:08:21 GMT

بازپخش «آوای باران» از آی فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۲۶۹

بازپخش «آوای باران» از آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» در جدول پخش کانال فارسی شبکه آی فیلم قرار گرفت.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از دوشنبه، ۲۲ دی ماه در شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود.

این سریال در سال ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.

«آوای باران» داستان زندگی طاها ریاحی را که تاجر داروست، روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اثر بروز اتفاقاتی زندگی طاها دگرگون می‌شود و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش باران رقم می‌خورد. او مجبور به ترک کشور می‌شود. پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد و به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و باران به دلیل آزار و اذیت‌های آن‌ها از خانه فرار کرده و سرنوشتی نامعلوم دارد. جست‌وجوهای طاها ادامه می‌یابد تا اینکه...

سهیلی زاده در این سریال چند چهره جدید جوان را به کار گرفت که عبارت بودند از آزاده زارعی، نیلوفر پارسا و علی تقوازاده؛ اما نقش اصلی این سریال حول بازی آزاده زارعی می‌چرخد. آزاده زارعی پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به‌کارگردانی سامان سالور بازی کرده‌ بود. نقش‌های اصلی دیگر این سریال را ثریا قاسمی  (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر، خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (زیور)، مهران احمدی (شکیب)، نیلوفر پارسا (بیتا)، سپیده خداوردی(مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فری)، مبینا سادات آتشی (کودکی باران) و مهران رنجبر(کیانوش) و علی یعقوبی (وکیل امیر حسین خرسند) بازی می‌کنند.
محمد هاشمی اصل تهیه کنندگی و  علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی نویسندگی این سریال را به عهده داشته اند.
ساعت ۱۸ هر روز دو قسمت از این سریال پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال آوای باران آوای باران آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله ۱۵ ساله خود را به کام مرگ کشاند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه بر اثر تیراندازی غیر عمد یک پسر بچه پنج ساله ( خواهر زاده) با تفنگ " برنو" دختر نوجوان (خاله) به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه ها امکان استفاده و نگهداری سلاح ها را دارند و باید بصورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس