Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ بهرام فاضلی زاد روز شنبه در جلسه ستاد برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان با برشمردن اخلاق و سجایای نیک سید سیاوش حسینی، روزنامه نگار فقید و پیشکسوت و هیات رئیسه خانه مطبوعات گرامی داشته شد.

وی در ادامه گفت: براساس اساسنامه از بین اعضایی که عضو سامانه خانه مطبوعات شده‌اند، یک نفر از سرپرستان خبرگزاری‌ها، یک نفر از سرپرستان روزنامه‌های سراسری، ۲ نفر از مدیران مسوول رسانه‌های محلی و سه نفر از بین خبرنگاران برای عضویت در هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی ادامه داد: این مجمع علاوه بر انتخاب هفت عضو اصلی هیات مدیره، ۲ نفر بازرسی خانه مطبوعات نیز انتخاب خواهند شد.

وی گفت: ما اعلام کرده ایم همیشه حامی خبرنگاران و هنرمندان بوده و خواهیم بود و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در ادامه جلسه برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته خبرنگار طی سه سال، برگزاری کلاس‌های آموزشی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه طی چند مرحله به اعضای خانه مطبوعات و مدیران مسوول نشریات محلی استان و حمایت صنفی و حقوقی از اصحاب رسانه را از اقدامات یه سال اخیر خانه مطبوعات استان ذکر کرد.

وحید نیشابوری همچنین تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران در سطح استان، پیگیری مطالبات نشریات و رسانه‌ها از دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی، پیگیری حمایت‌های مالی از نشریات و خبرنگاران در برنامه‌های مختلف، پیگیری مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران و رفع بسیاری از آنها، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی به مناسبت‌های مختلف با مدیران رسانه و خبرنگاران را از جمله اقدامات انجام شده توسط هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه در سه سال گذشته برشمرد.

وی داشتن بیمه و حداقل مدرک لیسانس را از شرایط اصلی عضویت در سامانه خانه مطبوعات عنوان کرد و افزود: در دوره‌های گذشته مشارکت اعضای خانه مطبوعات استان در فرآیند انتخابات، قابل تقدیر بوده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود انتخابات با حضور حداکثری اعضا و تعداد قابل توجه کاندیداها برگزار شود.

براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه حدود ۴۰۰ نفر در حوزه رسانه در استان فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۹۷ نفر عضو خانه مطبوعات استان هستند.

برچسب‌ها رسانه مجمع انتخاباتی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه مجمع انتخاباتی کرمانشاه رسانه مجمع انتخاباتی کرمانشاه اخبار کنکور خانه مطبوعات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی عملی دانش آموزان

اردوی عملی میدان تیر دانش آموزان سطح شهرستان اراک صبح امروز در میدان تیر شهدای بسیج اراک برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در این اردوی عملی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سطح شهرستان اراک از یکم تا سی ام اردیبهشت در این دوره شرکت می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش «به سوی قله» و با حضور دانش آموزان نسل حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

او گفت: طرح درس این دوره، جهاد امیدآفرینی و اجرای تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های تیراندازی، کافه گفتگو و بازی‌های گروهی است. 

این طرح برای دختران و پسران در مراکز آموزش و دهکده مقاومت برگزار می‌شود. این دوره سومین دوره عنوان است و حدود ۲۴ هزار دانش آموز در سطح استان این آموزش را فرا خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان