Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی، ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مصدومیت احتمال دارد مقابل پرسپولیس غایب باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه باید رو در روی پرسپولیس قرار گیرد و احتمال دارد ۲ بازیکن استقلال در این دیدار غایب باشند.

سبحان خاقانی هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و زیر نظر پزشکان استقلال تمرینات خود را دنبال می کند و به احتمال بسیار زیاد به دیدار دربی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد نادری هم با مصدومیت جزئی مواجه است و اما به احتمال فراوان می تواند آبی ها را در بازی برابر پرسپولیس همراهی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سبحان خاقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس