Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی ثبت سوژه‌ای با عنوان "لزوم نصب دوربین در بلوار خلیج‌فارس شهر صدرای شیراز" در سامانه فارس من خبرگزاری فارس و تاکید بر ضرورت نصب دوربین در این بلوار، موضوع را از سوی شهرداری صدرا پیگیری کردیم.

بهزاد پرنیان در این باره اظهار داشت: وجود سیستم پایش تصویری و کنترل ترافیک از ضرورت های شهری است که متأسفانه در طول سال های عمری شهر صدرا اقدامی برای آن صورت نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار صدرا افزود: توجه به این مطلب نیز ضروری است که بخشی از بلوار خلیج فارس در محدوده شهرداری شیراز است و بخش زیادی از آن نیز براساس نقشه تفضیلی در «محدوده» شهر صدرا است و شهرداری موظف به خدمات رسانی در «حریم» شهری است.

پرنیان گفت: به هر ترتیب شهرداری صدرا با توجه به نیاز ضروری شهر، در بودجه سال ۹۹ نصب و راه اندازی دوربین و پایش تصویر در سطح شهر صدرا را  پیش بینی کرده است که در حال حاضر نصب بخش زیادی از این دوربین ها به اتمام رسیده و به زودی به شبکه های مختلف از جمله پلیس راهور متصل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین علی رغم در محدوده نبودن بلوار خلیج فارس و ضرورتی که احساس می شد دو عدد دوربین در بلوار خلیج فارس نصب شده که همزمان با سایر دوربین های شهری به سیستم های مورد نظر متصل می گردند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر صدرا خلیج فارس دوربین کنترل ترافیک شهردار بلوار خلیج فارس شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • اتصال دوباره واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!