Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان امروز  تیم اکسون ۳ بر یک از سد ستارگان فارس گذشت.

تیم والیبال بانوان اکسون با امتیازهای ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۵ در این دیدار به برتری رسید.

در دومین بازی نیز خجسته اسلامشهر و سرو قامتان بابل رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت نماینده بابل ۳ بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرو قامتان در ست اول با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به برتری رسید اما ست دوم را ۲۵ بر ۱۶ واگذار کرد.

در ست سوم تیم سرو قامتان ۲۵ بر ۱۸ و در ست چهارم ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد تا نخستین برد خود را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید

شکست ستارگان فارس در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ والیبال بانوان تیم والیبال اکسون تیم والیبال سروقامتان بابل والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از برگزاری ۶ اردوی آماده‌سازی پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد سال جاری در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم جوانان کشورمان با هدایت غلامرضا مومنی مقدم برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

غلامرضا مومنی مقدم درباره روند آماده‌سازی تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: با توجه به این که تیمی جدید را تحویل گرفتم و تیم ملی جوانان سال قبل که قهرمان جهان شدند راهی تیم ملی بزرگسالان شدند، سه گروه را به اردوهای انتخابی دعوت کردیم. گروه اول و دوم بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شهرکرد، گروه آخر بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بودند که از تمامی این بازیکنان ارزیابی صورت گرفت.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران افزود: از 25 فروردین اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوانان پسر شروع شد و 6 اردوی 15 روزه تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که سوم مرداد ماه در اندونزی برگزار می‌شود، خواهیم داشت. فدراسیون والیبال به تیم ملی جوانان ماموریت داده است تا در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) در پاکستان حضور داشته باشد. به عنوان دیدار تدارکاتی کمی زمانش زودهنگام است چرا که هنوز شناخت زیادی از بازیکنان نداریم اما این مسابقات را به فال نیک می‌گیریم تا بتوانیم اعضای تیم را در کوران رقابت‌ها بسنجیم.

مومنی مقدم خاطرنشان کرد: در مدت 6 اردو جابه جایی و جایگزینی‌هایی در تیم خواهیم داشت تا در نهایت تیمی براساس معیارهای تیم ملی جوانان تشکیل دهیم. با 14 بازیکن به پاکستان می‌رویم و 14 بازیکن دیگر در ایران به تمرینات ادامه خواهند داد تا اردوها با حضور بهترین بازیکنان ادامه یابد.

وی در خصوص بازیکنان حاضر در اردو توضیح داد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان درباره اهداف توجیه شده و انگیزه خوبی دارند. باید تیم ملی جوانان از عنوان قهرمانی جهان سال گذشته دفاع کند البته حریفان سختی داریم. در قهرمانی آسیا حریفانی چون ژاپن و کره جنوبی را پیش رو داریم که ژاپن در 2022 قهرمان آسیا شد و کره جنوبی سوم جهان شد. باید این دو تیم را شکست دهیم تا مانند دوره پیش قهرمان شویم.

مومنی مقدم درباره دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی جوانان عنوان کرد: برنامه‌ای که به ریاست فدراسیون و کمیته فنی دادم شامل برنامه‌ای کامل بود که براساس آن 6 تا 7 دیدار تدارکاتی یک ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا مدنظر داشتیم چون در آن زمان بازیکنان از نظر آمادگی جسمی، تاکتیکی و فنی به مرحله ای رسیدند تا در شرایط مسابقه قرار گرفته و بتوان بهترین‌ها را انتخاب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی