Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ سرهنگ "مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان پلیس پیشگیری انتظامی استان با بیان اینکه وجود احساس امنیت بازتاب عملکرد پلیس در جامعه است، گفت: اگر امروز احساس امنیت در کشور از رشد قابل قبولی برخوردار است، نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه‌های امنیتی بخصوص پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برقراری امنیت پایدار در کشور را نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی جان برکف انتظامی و دستگاه‌های امنیتی برشمرد و عنوان کرد: پلیس تا حد توان، سهم خود را در ایجاد امنیت به انجام رسانده و برای پایداری امنیت در جامعه، همه اقشار و نهاد‌ها نیز باید سهم و نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.

سرهنگ علی محمدی در ادامه با اشاره به نوع ماموریت‌های نیروی انتظامی و خدمات این نیرو در تمامی عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی شهروندان، نوع خدمات و گستردگی خدمات رسانی در ناجا را بی بدیل برشمرد و بیان کرد: اقتدار و حضور ناجا در جامعه، نشان از آرامش و تجلی امنیت اجتماعی است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند نیروی پلیس نیرویی است که مردم در کنار آن احساس امنیت و آرامش دارد، اضافه کرد: نیروی انتظامی با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش همکاران روز به روز پیشرفت‌های خوبی داشته و ارزیابی‌های صورت گرفته نیز حاکی از رضایت مردم از عملکرد این نیرو دارد که این موضوع برای ما مایه مباهات است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگاه های امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • سپاه صادق