Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@04:28:02 GMT

لزوم توجه به منطقه بن رود برای پرورش آبزیان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۸۱۲۵

محمدرضا عباسی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان از ظرفیت خوب منطقه بن رود برای پرورش آبزیان خبر داد. محمدرضا عباسی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: در شهرستان‌های شرق استان و به خصوص منطقه بن رود به دلیل وجود آب های نامتعارف و لب شور، ظرفیت بسیار خوبی برای پرورش انواع آبزیان از جمله ماهی قزل‌آلا و بررسی امکان پرورش سایر آبزیان از جمله ماهی تیلاپیا، سی‌بس و خاویاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: قرار است با همکاری مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان و  طرحی با عنوان یاوران تولید برای پرورش آبزیان در این منطقه انجام شود.   مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان افزود: با توجه به نزدیکی استان یزد به مناطق شرق اصفهان،  تفاهم نامه همکاری بین دو استان در خصوص ایجاد پایلوت پرورش ماهی تیلاپیا به روش بایوفلاک در دو یا سه مزرعه منتخب و امکان پرورش ماهی سی‌بس که نیاز آبی کمتری نسبت به قزل‌آلا دارد، مورد بحث قرارگرفت.   عباسی  گفت: درحال حاضر پرورش ماهی قزل‌آلا در آب‌های لب شور استان با تعداد حدود ۳۰۰ استخر و تولید بیش از ۳۰۰۰ تن و اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر مستقیم در حال انجام می‌باشد. برچسب ها: آبزیان ، محمدرضا عباسی ، شیلات ، سازمان جهاد کشاورزی اصفهان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ldi

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آبزیان محمدرضا عباسی شیلات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم

سرهنگ مسعود احسانی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف در محدوده ۵ مایلی شهرستان قشم توقیف شد.

وی افزود: از این شناور‌ها ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز و ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط و ادوات کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه گفت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و پایگاه حفاظت منابع و آبزیان این شهرستان دلالت داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود