Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یک شانه تخم مرغ به قیمت یارانه»«سایه کمبود اعتبار بر پروژه سبزه میدان»و«افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در زنجان» عناوین مهم روزنامه های امروز زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صفحه نخست روزنامه های مردم نو، صدای زنجان و زنگان امروز در زنجان به شرح زیر است.

 

روزنامه مردم نو: «سایه کمبود اعتبار بر پروژه سبزه میدان»

روزنامه صدای زنجان: «یک شانه تخم مرغ به قیمت یارانه»

روزنامه زنگان امروز: «افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در زنجان»

 

پایان پیام/73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه مردم نو روزنامه زنگان امروز روزنامه صدای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت اعتبار از لحاظ تغذیه کمبود دارد و با مشکلات اساسی در زمینه جهش علمی اساتید روبرو است.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در سنوات گذشته بین سه تا سه و نیم درصد از بودجه عمومی کشور به آموزش عالی تعلق داشت که اکنون به کمتر از سه درصد رسیده است.

وی افزود: کمبود بودجه در آموزش عالی در حالی انجام می‌شود که از دانشگا‌های کشور انتظار جهش علمی، رقابت در غرب آسیا و حفظ جریان نخبگانی در کشور را داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی ادامه داد: افزایش بودجه وزارت علوم باید متناسب با عملکرد آن تعیین شود نه اینکه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وحیدی خاطرنشان کرد: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت از لحاظ تغذیه کمبود بودجه دارد و همچنین در زمینه جهش علمی اساتید با موانع جدی روبرو است.

وی افزود: امروزه دانشجویان معتقدند فعالیت اصلی بسیاری از رؤسای دانشگاه‌ها، سلف‌داری و مدیریت خوابگاه است و توانایی اقدام موثر آموزشی را ندارند.

وی تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه به پارک‌های علم و فناوری در شرایط خوبی نیست و افزایش بودجه این پارک‌ها باید متناسب با عملکرد آن‌ها صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • در روز ۲۶ فروردین مردم قزوین در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به اسراییل در سبزه میدان تجمع کردند
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادان متجاهر در کرمان
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادین متجاهر در کرمان
  • طنین صدای الله اکبر در مرکز خراسان شمالی /حمایت مردم از حمله ایران به اسرائیل
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۳ تغییر می کند؟
  • اجرای سومین مرحله توزیع کالابرگ الکترونیکی