Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@09:53:29 GMT

سقوط بهمن در روسیه ۳ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۸۹۸۴

‍‍‍‍‍‍

بر اثر سقوط بهمن در شهر نوریلسک روسیه ۳ نفر از جمله یک کودک جان باختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت شرایط اضطراری روسیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اثر سقوط بهمن در پیست اسکی شهر نوریلسک ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

براساس این گزارش، یک نفر از قربانیان ریزش بهمن کودک بوده و وضعیت یک کودک ۱۴ ساله نیز وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شش ساختمان زیر برف مانده و نیرو‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وزارت شرایط اضطراری روسیه از آغاز تحقیقات برای روشن شدن علت این حادثه خبر داده و اعلام کرد پیست مذکور از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سقوط بهمن ، روسیه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سقوط بهمن روسیه سقوط بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)

 مسابقات هیجان‌انگیز اتومبیل‌رانی در سریلانکا پس از انحراف یکی از اتومبیل‌ها و برخورد به تماشاگران، به فاجعه تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، در جریان مسابقات اتومبیل‌رانی که در منطقه مسکونی «دیاتالاوا» در سریلانکا برگزار شد، انحراف یکی از خودروها و ورود آن به داخل جمعیت حاضر در کنار پیست، به مرگ هفت نفر و مصدوم شدن دست کم ۲۱ تن منجر شد.

این منطقه در دل شهر قدیمی دیاتالاوا که پایگاه نظامی در آن قرار دارد، واقع شده است. بر اساس اعلام مقامات نظامی، در بین قربانیان این حادثه علاوه بر تماشاگران و یک دختر ۸ ساله، نام چهار مقام رسمی مسابقه نیز دیده می‌شود.

پلیس در رابطه با این حادثه دو راننده را بازداشت کرده اما جزئیاتی درباره شرایط آنها مخابره نشده است. پیست مسابقات نیز متعلق به ارتش و دانشکده افسری در اطراف آن دایر است. به گفته شاهدان عینی، پیش از انحراف این اتومبیل، یک خودروی دیگر در پیست واژگون شده و کنار پیست نیز هیچ حفاظی تعبیه نشده بود.

پنج نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند و دو تن دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند. وضعیت چند تن از مصدومان حادثه نیز وخیم گزارش شده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایسنا: قراردادی عجیب در فدراسیون اتومبیلرانی/ ضمانت ۲۴ میلیونی برای عواید میلیاردی! سیل در سریلانکا با 91 قربانی (عکس)

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • سنگ تمام آمریکا برای کودک‌کش‌ها
  • سنگ آمریکا برای کودک کش‌ها
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!