Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن صنعت نفت آبادان می‌گوید حرف از قهرمانی از الان فشار را روی تیم بالا می‌برد.

به گزارش برنا؛ حسن بیت‌سعید در خصوص اینکه آیا فکرش را می‌کرد صنعت نفت آبادان بتواند چنین جایگاهی در جدول کسب کند و به رده دوم برسد یا خیر گفت: ما خیلی دیر کارمان را آغاز کردیم و این تیم سیزده چهارده بازیکن از دست داد ولی با مدیریت عیسی زاده و البته پورموسوی که درایت خاصی دارد توانست خیلی سریع تیم را جمع کند و ما علاوه بر اینکه تیممان دیر بسته شد تمرینات را هم دیر شروع کردیم اما با همدلی کادر فنی و بچه ها توانستیم آمادگی لازم را کسب کنیم و به ثبات برسیم و رتبه ای که الان به دست آورده ایم تلاش تمام بچه های صنعت نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمتر از این حمایت هواداران است که جا دارد از آنها تشکر کنیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او درخصوص دیدار امروز با نساجی مازندران ادامه داد: هر بازی برای ما حکم سه امتیاز را دارد ولی این بازی خیلی برای ما حساس است زیرا می توانیم صدرنشین شویم. بازی خیلی سختی داریم و کار در چمن مصنوعی خیلی دشوار است. ما می خواهیم نوار پیروزی هایمان ادامه دار باشد. 

مهاجم زردپوشان درخصوص خط حمله زهردار صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم کل ایران می دانند که اگر نام فوتبال خوزستان را ببری ارائه یک نمایش خوب و هجومی و تاکتیکی در ذهن همه نقش می بندد. هواداران خوزستانی هم دوست دارند یک فوتبال هجومی از تیم های این استان ببینند. من بارها در تیم های مختلف جنوبی مثل استقلال خوزستان، فولاد نوین و غیره دیده ام که حتی وقتی که می بازی یا مساوی می کنی ولی بازی خوبی ارائه می دهی برای هواداران همان شکل و شمایل بازی مهم است. بالاخره لذت فوتبال به ارائه نمایش خوب است، تیم ما 90 درصد بومی است و داریم نتایج خوبی می گیریم و ان شاء ا... این موضوع ادامه داشته باشد.

بیت‌سعید که در استقلال خوزستان زیر نظر پورموسوی که آن زمان دستیار عبدالله ویسی بود کار می‌کرد و با آن تیم قهرمان شد در پاسخ به این سوال که آیا با پورموسوی در صنعت نفت آبادان هم می‌توانند قهرمان شوند یا خیر افزود: خیلی زود است که به قهرمانی فکر کنیم ما فعلا بازی به بازی پیش می رویم و نباید با صحبت از این مسائل فشار و استرس را روی بچه ها بالا ببریم. ما باید در هر بازی خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم و ان شاء ا... در آخر فصل با نتیجه ای که در شان تیممان باشد لیگ را تمام کنیم. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان حسن بیت سعید لیگ برتر بیستم صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان