Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:28:31 GMT

طرح زوج یا فرد تبریز در ۲ بازه زمانی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۹۴۶۸

طرح زوج یا فرد تبریز در ۲ بازه زمانی اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: طرح زوج و فرد تبریز در دو بازه؛ صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: این طرح در محدوده چای کنار و پل قاری تا سه راهی خاقانی، خاقانی به میدان ساعت، میدان ساعت به طرف مصلی، شریعتی، چهارراه شریعتی و باغ گلستان به طرف فلسطین و از سمت شمال مجدداً به چای کنار اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آدی بیگ افزود: ساعت طرح زوج و فرد تبریز در دو بازه در روز اجرا می‌شود؛ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ طرح ترافیک تبریز فعال است و خودروها با توجه به پلاک خود می‌توانند در این ساعات وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

کد خبر 467529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح زوج و فرد طرح زوج و فرد خودروها خودرو تبریز شهرداري تبريز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران

تیم تراکتور در حالی در هفته ۲۴ لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت که دیروز پاکو خمز سرمربی تیم از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. در حال حاضر محمد نصرتی مربی موقت تراکتورسازی تبریز تا پایان فصل خواهد بود.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی