Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:57:37 GMT

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۹۷۵۵

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مسکن مهر، گفت: در سالجاری اتمام بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده و کمتر از ۱۵۰۰ واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

حق لطفی افزود: اتمام نازک کاری، فروش اقساطی و تحویل واحد ابزار سنجش خدمات است لذا می‌بایست در جهت تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تسریع در روند اداری تشکیل پرونده‌های متقاضیان در بانک مسکن را خواستار شد و افزود: انتظار داریم ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن انجام شود.

حق لطفی به نقش مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش، اشاره کرد و یادآور شد:  امیدواریم با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به نقش انبوه سازی مسکن در کنترل قیمت بازار و جلوگیری از افزایش اجاره مسکن اشاره و اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل آورده متقاضیان و همکاری آنان در انجام مرحله فروش اقساطی و تعامل با بانک مسکن بتوانیم منشا خدمات رسانی بهتر باشیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مسکن کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم

بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال ۸۸ که امروز نیز یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود اگرچه توانست یکی از آرزو‌های دیرینه مردم استان‌های قزوین و گیلان را به تحقق برساند، اما امروز مسافران عبورکننده از این مسیر با مشکلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت و مجتمع‌های رفاهی در این آزادراه پرترافیک از جمله‌ی آن هاست.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین گفت: یک مجتمع رفاهی در این آزادراه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴ مجتمع دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصد هم در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود یکی از مجتمع‌ها هم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مدت ساخت مجتمع های رفاهی دو سال است، اما بستگی به وضعیت سرمایه گذار هم دارد که قابل تمدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان