Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از وقوع یک فقره گروگانگیری در شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: متاسفانه گروگان ۴۵ ساله پس از فرار از دست گروگانگیر به ضرب گلوله وی کشته شد.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره گروگانگیری در منطقه غازیان این شهرستان، بلافاصله در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه با حضور ماموران در محل، صحت موضوع محرز شد، افزود: متاسفانه گروگان ۴۵ ساله همزمان با رسیدن ماموران انتظامی به  صحنه، پس از فرار مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری فرد گروگانگیر قرار گرفت و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از ادامه تیراندازی توسط گروگانگیر خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی برای کنترل اوضاع و حفظ جان سایرین با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت گروگانگیر  تیراندازی کردند و وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله متهم زخمی توسط تیم های امدادی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان تصریح کرد: علت و انگیزه متهم در اقدام به گروگانگیری در دست بررسی است که نتیجه پس از تکمیل شدن تحقیقات پلیس اطلاع‌رسانی خواهد شد.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس