Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ با نزدیک شدن به پایان پاییز، تعداد معاملات مسکن در تهران کاهش یافت؛ معاملات برای آپارتمان‌های متراژ بالا نیز همراه با سایر معاملات روندی کاهشی داشت. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای واحدهای متراژ بالایی که در طول پاییز99 در شهر تهران معامله شده است، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی فصل پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌هایی است که در هر یک از محله‌ها انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

امانیه یکی از محله‌های منطقه3 تهران است؛ قیمت مسکن در این منطقه معمولا از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است؛ یک واحد آپارتمان 313متری و 44سال ساخت در امانیه متری 54میلیون و 916هزار تومان به فروش رسید. قیمت مسکن برای خرید واحدی 301متری و 24سال ساخت در بیمه 11میلیارد و 900میلیون تومان بوده است.

الهیه یکی از محله‌های منطقه یک شهرداری تهران با قیمت مسکن بسیار بالاست. یک خانه 318متری و 19سال ساخت در الهیه متری 62میلیون و 954هزار تومان معامله شد. همچنین یک واحد آپارتمان 307متری و 16سال سال در محله دروس متری 65میلیون و 485هزار تومان فروخته شد.

یک دستگاه آپارتمان 500متری و 34سال ساخت در محله تهرانپارس متری 49میلیون و 934هزار تومان، خانه‌ای 344متری و نوساز در شادآباد متری 17میلیون و 119هزار تومان، یک واحد آپارتمان 393متری و نوساز در سعادت آباد متری 89میلیون و 855هزار تومان و آپارتمانی 507متری و 48سال ساخت در اختیاریه متری 48میلیون و 975هزار تومان معامله شده است.

جنت آباد یکی از محله‌های منطقه5 شهرداری تهران است. برای خرید خانه‌ای 330متری و 29سال ساخت در جنت آباد 35میلیون و 151هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. واحدی 500متری و نوساز در وحیدیه نیز متری 20میلیون تومان و مجموعا 10میلیارد تومان به فروش رسید.

پربیننده ترین احتمال جهش خطرناک قیمت مسکن در۱۴۰۰ سوییت‌های منطقه ۱۰ تهران چند؟ آپارتمان‌های جنوب تهران چند؟ پنت هاوس‌های شمال تهران چند؟/ قیمت اعلامی مالکان غیرواقعی است لحظه بازکردن جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن تهران چند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟

به گزارش خبرآنلاین، این روزها دانشجویان زیادی برای اجاره مسکن در تهران اقدام می‌کنند و اولویت آنها انتخاب خانه در محله‌هایی از تهران است که دسترسی مناسبی به حمل‌ونقل عمومی دارند. علاوه‌بر این، مسئله قیمت اجاره و مبلغ ودیعه نیز باعث شده تا دانشجویان بیشتر به سمت مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی تهران برای اجاره خانه بروند. بنابراین در ادامه این مطلب به بررسی هزینه اجاره مسکن در مناطقی از تهران که به نسبت جاهای دیگر ارزان‌تر است، خواهیم پرداخت.

اقتصادآنلاین در خبری نوشت:یک واحد ۳۸ متری نوساز در میدان نامجو با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهانه ۶ میلیون تومان قابل اجاره است.

واحد دیگری در نظام‌آباد با زیربنای ۶۳ متر دارای دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. در همین محله می‌توانید یک واحد آپارتمان ۵۳ متری ۲۱ ساله را با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه اجاره کنید. کرایه این خانه ماهیانه ۶ میلیون تومان است.

برای اجاره آپارتمان ۵۰ متری در استاد معین با یک اتاق و سنی حدود ۵ سال، به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید و باید ماهیانه ۷ میلیون تومان کرایه دهید. این واحد را با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۹ میلیون تومان کرایه نیز می‌توانید اجاره کنید.

اگر قصد دارید تا در شرق تهران ساکن باشید، می‌توانید با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی یک واحد آپارتمان با زیربنای ۵۵ متر و سنی حدود ۱۵ سال را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد ۶ میلیون تومان است. همچنین، یک آپارتمان ۷۰متری در تهران‌نو که ۲۱ سال سن دارد و دارای یک اتاق خواب است را با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه می‌توانید اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد نیز ۸ میلیون تومان است.

اجاره واحد دیگری با ۴۵ متر زیربنا در حالی که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون تومان کرایه ماهیانه امکان‌پذیر است.

قیمت اجاره‌خانه‌های دیگر با جزییات دقیق را در جدول زیر بخوانید؛

قیمت اجاره آپارتمان در محله تجریش تهران (فروردین ۱۴۰۳)

محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
تهرانپارس شرقی ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
شمشیری ۵۵ متر سال ساخت ۱۳۹۵ - ۱ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
استاد معین ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۸ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک کاروان ۴۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۱ خوابه ۲۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
تهران‌نو ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۸۲ - ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰
باغ خزانه ۶۳ متر سال ساخت ۱۳۹۲ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
امیریه ۳۵ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
سلسبیل ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۷۶ - ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰
امیر بهادر ۷۵ متر سال ساخت ۱۳۹۲ - ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰
شمیران‌نو ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و این قیمت‌ها از سایت‌های اینترنتی برداشته شده است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895526

دیگر خبرها

  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران