Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از وقوع یک فقره گروگانگیری در این شهرستان و مرگ گروگان در این حادثه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سید جعفر جوانمردی با اعلام خبر گروگانگیری مرگبار در شهرستان بندر انزلی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره گروگانگیری در منطقه غازیان این شهرستان، بلافاصله در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه با حضور مأموران در محل، صحت موضوع محرز شد افزود: متأسفانه گروگان 45 ساله همزمان با رسیدن مأموران انتظامی به صحنه، پس از فرار مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری فرد گروگانگیر قرار گرفت و جان باخت.

وی از ادامه تیراندازی توسط گروگانگیر خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی برای کنترل اوضاع و حفظ جان سایرین، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت گروگانگیر تیراندازی کردند و وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله متهم، توسط تیمهای امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

جوانمردی تصریح کرد: علت و انگیزه متهم در اقدام به گروگانگیری در دست بررسی است که نتیجه پس از تکمیل شدن تحقیقات پلیس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تهران| قتل پسر جوان توسط نوجوان 16ساله پس از جشن تولد!تهران| تلاش نافرجام برای قتل با سلاح گرم در میدان تره‌بار

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس 110 عملیات پلیس پلیس پلیس آگاهی پلیس 110 عملیات پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز