Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سال ۱۳۹۹ که از ۱۵ دی ماه آغاز شده بود، امشب، ۲۱ دی ۹۹ پایان می‌یابد.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سال ۱۳۹۹ از ۱۵ دی ماه آغاز شده است و امشب، ۲۱ دی ماه ۹۹ پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

با توجه به مجوز‌های اخذ شده از سوی وزارت بهداشت در خصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی در خصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل‌های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام، ۲۱ دی ماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام آزمون ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی مهلت ثبت نام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابورگفت: هدف این بازدید ارزیابی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص شاغل در آزمایشگاه علوم پزشکی نیشابور بود.

 دکتر مهین شوروزی پیگیری‌های مجدانه معاونت در جهت تجهیز آزمایشگاه به دستگاه‌های مدرن آنالیز دستگاهی، به جهت سهولت و ایجاد دسترسی کارخانجات صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به نتایج آزمون‌های تخصصی در کوتاه‌ترین زمان را از دیگر دلایل حضور اختصاصی نماینده عالی سازمان در نیشابور دانست و نتیجه ارزیابی را مثبت ارزیابی کرد.

عبداللهی رئیس آزمایشگاه کنترل غذا و دارو  سازمان غذا و دارووزارت بهداشت هم گفت: در این بازدید، همکاری بین آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو و آزمایشگاه این معاونت در جهت آموزش نیرو‌های انسانی متخصص، همکاری و تسهیل در روند درخواست اعتبارات و افزایش دامنه و زیرساخت‌های نصب تجهیزات آنالیز دستگاهی  آزمایشگاه معاونت غذا و دارو نیشابور صورت گرفت.

 رئیس آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو همچنین از ساختمان درحال ساخت آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابوربازدید کرد.

دیگر خبرها

  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان