Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرادعلی تاتار» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس رنگ‌بندی های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اکنون وضعیت شهرستان قصرشیرین آبی و کم خطر است ولی این وضعیت شکننده بوده و همه باید با رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی کمک کنند تا ویروس کرونا به طور کلی ریشه‌کن شود.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای شهرستان محدودیت‌های تردد پایانی هفته به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای خودروهای پلاک غیر بومی در این شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کووید ۱۹ در قصرشیرین تاکنون ۴۳۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۰ تن فوت کرده‌اند و هم اکنون بیمار کرونایی بستری در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین نداریم.

تاتار ادامه داد: از همه افراد دارای علایم بیماری می‌خواهیم که به مرکز ۱۶ ساعته مراجعه و آزمایش انجام دهند چون نمونه گیری رایگان است و با شناسایی بیماران و رعایت قرنطینه و جداسازی فرد بیمار شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهیم بود.

او اضافه کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی تا اسفندماه امسال ادامه دارد و از طریق سامانه ۴۰۳۰ نیز غربالگری افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای ادامه دارد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

یک فوتی براثر کرونا در کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در شهرستان کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

«مهدی محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بستری‌ شدن ۵۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا و  ترخیص ۴۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته  سه مورد بیمار مثبت بستری و ۲۴ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شد.

وی افزود: هم اکنون ۱۴۶ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین کووید-19 پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین کووید 19 ویروس کرونا قصرشیرین کووید 19 اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: رویکرد گمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده بعد از ظهر امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین _ در دیدار یعقوب محمودیان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: رویکرد گمرک، حمایت از تقویت صادرات و ارائه خدمات به تجار کشور، فعالین اقتصادی استان و تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، تأمین زیرساخت‌های منطقه آزاد را در جذب سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: مهیا بودن و آماده شدن زیر ساخت‌های لازم گمرکی به نوبه خود در جذب سرمایه گذار و افزایش رغبت و اشتیاق آنان به سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مهم و اثر بخش خواهد بود.

وی گفت: پس از مهیا شدن زیرساخت‌ها در منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، مجموعه گمرکات استان در راستای بهره‌مندی مردم استان از مزایای این منطقه، پای کار و آماده ارائه خدمات گمرکی خواهد بود.

کد خبر 745287

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد