Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده که استخرهای سرپوشیده در مناطق زرد می‌توانند بازگشایی شوند اما هنوز بخشنامه اجرایی به فدراسیون ارسال نشده است.

حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازگشایی استخرهای سرپوشیده اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده است که استخرهای سرپوشیده در مناطق زرد می‌توانند بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در فدراسیون دنبال هستیم تا بخشنامه را بگیریم و به کل کشور ابلاغ کنیم.

اسکندریون در ادامه گفت: البته ستاد کرونا اعلام کرده است که استخرها فعلا فقط یک هفته می توانند بازگشایی ‌شوند اما خوب می‌دانید که نمی‌توان استخر یک هفته باز باشد. بایستی تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود. ما با فدراسیون پزشکی ورزشی مکاتبه کردیم و آنها هم دنبال این قضیه هستند. امیدواریم بتوانیم مجوز بازگشایی کامل را بگیریم.

وی در خصوص بازگشایی یک هفته ای استخرها که بیشتر ضرر است تا سود گفت: بله دقیقا و اصلا امکان ندارد. ما هم این‌ها را عنوان کردیم و در حال بررسی است. ما هم منتظر صدور بخشنامه هستیم تا به امید خدا به کل کشور ابلاغ کنیم.

اسکندریون در ادامه گفت: برای استخرها پروتکل‌هایی تعیین شده که مهمترین آن فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت استخر است این پروتکل‌ها به برخی استان ها چون خراسان و اصفهان نیز ابلاغ شده است و با این پروتکل ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

وی گفت: مجوز یک هفته فعالیت استخرهای سرپوشیده صادر شده اما هنوز بخشنامه اجرایی برای فدراسیون ارسال نشده تا ما ابلاغ کنیم به صورت شفاهی اعلام کرده‌اند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص ملی‌پوشان گفت: اردوها در حال انجام است. دور سوم انجام شد و دور چهارم اردوها هم این هفته انجام خواهد شد. خوشبختانه تیم‌ها هم برای مسابقات لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند. خوشبختانه حرکتی آغاز شده که به امید خدا ما همه لیگ‌ها را در اسفند به نحو احسنت آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: در خصوص کارهایی که در استخر آزادی انجام شده خبرهای خوبی داریم. نسبت به نور و برخی موارد دیگر کارهایی در حال انجام است تا به امید خدا در شرایط خوبی مسابقات را برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید اسکندریون شنا کروناویروس استخرهای سرپوشیده اعلام کرده یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فاریاب _کهنوج

یوسف میرشکاری با تقدیر از اهتمام ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان فاریاب و راهداران در بازگشایی محور فاریاب _کهنوج که در ایاب و ذهاب مردم و مسافران اختلال جدی ایجاد کرده بود، گفت: چندین نقطه از مسیر تخریب شده بود که با تلاش همگانی این محور بازگشایی و تردد در آن بدون هیچ مشکلی برقرار است.

وی وضعیت راه‌های اصلی و روستایی را مثبت ارزیابی کرد و از اقدامات لازم برای بازگشایی چند راه روستایی خبر داد که در حال انجام است.

میرشکاری همچنین از آغاز بازدید کارشناسان از مزارع و باغات و اعلام برآورد خسارات قطعی خبر داد و افزود: به مزارع گندم آسیب جدی وارد شده که در حال برآورد خسارت هستیم.

فرماندار فاریاب با اشاره به وضعیت تردد در سطح شهر گفت: هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و شهرداری وظیفه‌اش را به درستی انجام داده است.

وی بارش‌های اخیر را بدون خسارت جانی دانست.

 هم اکنون آسمان جنوب کرمان صاف و هیچ گونه بارندگی وجود ندارد، اما بر اساس نظرات کارشناسان تا بعداظهر امروز ۳۰ فروردین احتمال بارش‌های نقطه‌ای و پراکنده در برخی از مناطق وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کوثری: شلیک به ریزپرنده ها بخاطر آماده باش پدافند هوایی است /بازی اسرائیل دیگر قدیمی شده است
  • حمایت جهان از عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • بازگشایی محور فاریاب - کهنوج
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری