Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهانبخش بانشی امروز در نشستی خبری که به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در شیراز برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره کشوری در دو محور اصلی فرهنگی و هنری طراحی شده است.

او هدف از برگزاری این رویداد را جریان‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی بیان کرد و گفت: تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان؛ ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش؛ ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان؛ شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی؛ ارج‌گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان؛ توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعی و گروهی؛ فراگیرسازی فعالیت‌های فرهنگی و نکوداشت معلمان هنرمند از دیگر اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانشی اظهار کرد: محور‌های این جشنواره در حوزه‌های آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های آوایی، هنر‌های نمایشی و فیلم کوتاه و هنر‌های تجسمی خواهد بود.

به گفته او، تولید محتوای آموزشی مبتنی بر برنامه درس ملی و محتوای کتاب‌های درسی در این رویداد هنری از امتیاز ویژه‌ای برخودار است.

همچنین دبیر جشنواره فرهنگی معلمان هنرمند نیز در این نشست، یکی از ویژگی‌های نظام آموزشی نوین را توجه جدی به نیاز‌های متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز توانمندی‌ها و استعداد‌های معلمان دانست.

سعید خادمی افزود: اوقات فراغت حین آموزش معلمان فرصتی است مغتنم برای برنامه‌ریزی، استعدادسنجی و تلاش برای بروز خلاقیت‌ها و ابتکار‌های فرهنگی و هنری جامعه فرهنگیان.

او با اشاره به اینکه این جشنواره به‌صورت ملی میزبان تمامی معلمان و فرهنگیان است، گفت: تشکیل کارگروه و دبیرخانه این رویداد در اواخر آذرماه امسال (۱۳۹۹) صورت پذیرفت و زمان ارسال آثار براساس این فراخوان از ۲۲ دی‌ماه تا ۱۰ اسفندماه (۱۳۹۹) خواهد بود.

خادمی اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره یادشده را اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: داوری به تفکیک رشته صورت خواهد پذیرفت و رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر کشوری بدون در نظر گرفتن جنسیت اعلام خواهد شد.

معلمان هنرمند سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.artistteachers.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند معلمان هنرمند هنری معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم‌ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می‌شود، ادامه داد: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

فروردین گفت: این برنامه‌ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه ۳ سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران