Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با ثبت نام ۷ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در کل کشور خبر داد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد شد که امکان ثبت‌نام برای جاماندگان سهام عدالت ایجاد شود، اظهار داشت: حدود ۷ میلیون نفر در کل کشور از ثبت‌نام سهام عدالت جا مانده‌اند و سزاوار است که ما به این افراد نیز توجه کرده و حق آن‌ها را ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهاد ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون تلفیق مطرح شد و اعضای این کمیسیون نیز با توجه به ماهیت عادلانه این پیشنهاد، با ثبت‌نام ۷ میلیون جا مانده از سهام عدالت موافقت کردند.

عزیزی گفت: پس از موافقت کمیسیون تلفیق، در قدم بعدی پیشنهاد ثبت‌نام ۷ میلیون جامانده از ثبت‌نام سهام عدالت، باید در صحن علنی مجلس مطرح و در معرض رأی کل نمایندگان مجلس قرار گیرد تا به تصویب نهایی برسد.

وی افزود: شکل‌گیری سهام عدالت در راستای توزیع عادلانه ثروت میان مردم صورت گرفت لذا کسانی که به هر دلیل از ثبت‌نام جامانده‌اند، باید این حق برایشان محفوظ باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در خصوص احتمال تصویب نهایی پیشنهاد مذکور در خانه ملت نیز گفت: با شناختی که از فضای حاکم بر مجلس و رویکرد مردمی نمایندگان داریم، به نظر می‌رسد مشکلی برای تصویب نهایی کلیات این طرح نداشته باشیم.

وی افزود: تنها ممکن است نمایندگان در خصوص جزئیات پیشنهاد و نحوه ثبت‌نام متقاضیان و واگذاری سهام، صحبت‌هایی داشته باشند که این نیز طبیعی است و طبق روال جاری مجلس در خصوص تمام پیشنهاد‌ها و طرح‌ها، این رویکرد وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه همچنین گفت: مجلس یازدهم در تصویب این طرح و طرح‌هایی که به‌نوعی منافعش به عموم مردم می‌رسد، یکدست و متحد است، زیرا شأنی برای خود جز خدمت به مردم قائل نیست.

عزیزی با اشاره به طرح‌های دیگر مجلس برای کمک به معیشت و رفاه بیشتر مردم همچون افزایش مالیات بر خانه‌های خالی نیز گفت: عزم این مجلس کمک به مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه است و در این راستا با تصویب قوانین بازدارنده، باید جلوی دلالی و واسطه‌گری گرفته شود.

وی تأکید کرد: به‌عنوان نمونه طرح افزایش مالیات بر خانه‌های خالی، هزینه دلالی را برای واسطه‌گران و سوداگران مسکن بالا می‌برد لذا آن‌ها به احتکار خانه نپرداخته و منازلشان را یا می‌فروشند یا اجاره می‌دهند که در هر دو مورد هم نرخ خانه و هم نرخ اجاره‌بها به‌صورت طبیعی پایین خواهد آمد و این به نفع مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هیات رئیسه مجلس محمدباقر قالیباف سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت ثبت نام ۷ میلیون کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است